Activitats formatives

Comerç electrònic

Data: 07/10/2019 al 30/12/2019
Preu: 370€ (297€ bonificables)
Durada: 40 hores
Àrea formativa: Màrqueting i vendes
Termini d'inscripció: 17/09/2019
Inscriu-te

Idioma

Castellà

Objectius

  • Conèixer els principals elements que han sorgit adherits a la societat de la informació i la seva influència en el sorgiment del comerç electrònic.
  • Conèixer el comerç electrònic que es desenvolupa actualment, així com les relacions i transaccions comercials que es porten a terme.
  • Conèixer la forma d’implementar el comerç electrònic, incloent tots els serveis que siguin d’utilitat, i de promocionar-lo adequadament.
  • Aplicar el màrqueting en entorns on-line, seleccionant aquelles estratègies, tècniques, accions i eines necessàries per aconseguir l’objectiu previst.
  • Elaborar un pla de màrqueting per al comerç electrònic, recolzat en estratègies i tècniques de màrqueting i publicitat on-line.
  • Conèixer les diferents plataformes tecnològiques per a la implementació del comerç electrònic, així com les seves avantatges i inconvenients.
  • Conèixer l’entorn jurídic en el qual es troba legislat el comerç electrònic i les activitats derivades d’aquest.

Programa

Introducció al comerç electrònic

  • Introducció
  • La societat de la informació. Les noves tecnologies de la informació i la comunicació
  • Nuevos mitjans: internet i el comerç. Internet i l’empresa
  • Resum

El comerç electrònic

  • Introducció
  • Concepte: què és el comerç electrònic?
  • Negociós a la xarxa. Models de negoci
  • Tipus de comerç electrònic
  • Relació client - proveïdor
  • El procés de compra
  • Comerç electrònic segons el mitjà utilitzat
  • Resum

La tenda electrònica

  • Introducció
  • Comerç on-line: tipus i característiques
  • Promoció en llocs webs
  • Tendes virtuals o productes
  • Serveis a internet i mitjans digitals
  • Resum

Màrqueting a la xarxa

  • Introducció
  • Característiques del màrqueting on-line
  • Màrqueting one to one. El client online
  • Eines de gestió i administració d’un lloc web
  • Pla de màrqueting on-line
  • Eines clau: comunicació i logística
  • El procés de venda per internet
  • Tècniques de captació i fidelització de clients. Conceptes relacionats
  • Suport per al comerç electrònic. E-recursos humans
  • Els infomediaris. Proveïdors de solucions
  • Resum

CRM. Estratègies i tècniques per a la confecció de campanyes de màrqueting i publicitat on-line

  • Introducció
  • Què és CRM?
  • Tipus de CRM
  • Estratègies i tècniques per a la confecció de campanyes de màrqueting i publicitat on-line
  • Resum

Difusió

  • Introducció
  • El comerç electrònic i la seva informació
  • Plataformes tecnològiques
  • Transmissió d’informació
  • Avantatges i inconvenients
  • Resum

Entorn jurídic

  • Introducció
  • Contractació electrònica
  • Imposició fiscal
  • Protecció de dades, dominis i ètica
  • Seguretat a les compres
  • Mitjans de pagament disponibles
  • Resum

Requisits tècnics

Per a un correcte funcionament de la plataforma es precisen les següents característiques mínimes:

  • Ordenador Personal: Pentium III
  • Memòria RAM de 64 Mb
  • Targeta gràfica.
  • Targeta de so i altaveus
  • Accés a Internet via Mòdem o xarxa
  • Windows 98
  • Navegador: Internet Explorer 6 o Firefo

Cursos relacionats:

BUREAU VERITAS
Singulars
Aquest lloc web utilitza "cookies" pròpies i de tercers per oferir-te un millor servei. En navegar-hi, n'acceptes l'ús Mes info x