Activitats formatives

Analítica Web i pla de màrqueting digital

Data: A escollir per la cooperativa / empresa
Lloc: A escollir per la cooperativa / empresa
Preu: Subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya
Durada: 50 hores
Àrea formativa: Màrqueting i vendes
Inscriu-te

Objectius

  • Aprendre a mesurar resultats de Màrqueting Digital: accions en xarxes socials, SEO, SEM, email Màrqueting.
  • Aprendre a fixar i aconseguir objectius SMART en Màrqueting Digital.
  • Entendre el valor de les KPI i la seva aplicació en projectes Digitals.

Programa

Fixar els objectius d'un projecte Online: Acquisition, engagement, conversion, loyalty

Sense analítica estem Cecs

El mètode Lean: Fail fast, fail cheap

El Pla de Màrqueting Digital

  • Auditoria
  • Estudi de la competència
  • Anàlisi DAFO
  • Anàlisi de l'Audiència
  • Fixar Objectius: SMART goals i KPI
  • Tècniques de Màrqueting Digital a curt, mitjà i llarg termini
  • Fixar un calendari d'implementació
  • Fixar un pressupost
  • Avaluar el Pla de Màrqueting Digital

Analítica Web aplicada a Xarxes Socials

Analítica Web aplicada a Botigues Virtuals

Analítica Web aplicada a projectes SEO

Eines per a analitzar : Connectar Wordpress amb Google Analytics i Webmasters, connectar Wordpress amb MailChimp /Hootsuite / Facebook Insights / Twitter Analytics / Instagram Analytics / LinkedIn

Cursos relacionats:

BUREAU VERITAS
Singulars
Aquest lloc web utilitza "cookies" pròpies i de tercers per oferir-te un millor servei. En navegar-hi, n'acceptes l'ús Mes info x