Activitats formatives

Transformació digital: El nou consumidor

Data: 25/02/2020 al 21/04/2020
Preu: 2.650€ (660€ bonificables)
Durada: 80 hores
Àrea formativa: Màrqueting i vendes
Termini d'inscripció: 27/01/2020
Inscriu-te

Idioma

Castellà

Objectius

  • Descobrir les noves claus estratègiques de la transformació digital: contextualitzar el comportament del consumidor, com ha evolucionat i com els models de negoci tradicionals han quedat desfasats.
  • Conèixer el nou “customer journey” que ja no és lineal i aprendre com mapejar-lo.
  • Descobrir el valor que poden aportar les noves eines, com real time management i el data driven Marketing, i com utilitzar-les a les noves estratègies.
  • Crear sinèrgies entre les empreses i els consumidors de la nova era digital i utilitzar els seus coneixements per a crear millores estratègies.
  • Saber què és la cultura organitzativa i com afecta a la transformació digital de l’empresa, aprendre a gestionar el canvi a l’empresa i a incorporar amb èxit les noves tecnologies i les noves estratègies de màrqueting a la realitat de les empreses.

Programa

  • Transformació digital
  • El consumidor a l’era digital
  • Canvi digital i estratègia
  • Real time customer management
  • La gestió del canvi i de la transformació
  • Processos de la gestió del canvi
  • Engagement del consumidor i avantatja competitiva.

Destinataris

Aquest curs va dirigit als següents col·lectius:

  • Professionals de vendes i màrqueting que vulguin obtenir una visió 360º de les noves tendències que els hi permeti aportar valor a les seves organitzacions a curt termeni.

  • Propietaris/es d’empreses que vulguin aportar valor d’immediat a les seves organitzacions.

Requisits tècnics

És necessari disposar d’un PC capaç de navegar per Internet.  Es recomana el Google Chrome perquè és el navegador que dóna menys problemes.

Cursos relacionats:

BUREAU VERITAS
Singulars
Aquest lloc web utilitza "cookies" pròpies i de tercers per oferir-te un millor servei. En navegar-hi, n'acceptes l'ús Mes info x