Activitats formatives

Twitter a l'empresa

Data: 26/02/2020 al 15/06/2020
Preu: 420€ (334,40€ bonificables)
Durada: 45 hores
Àrea formativa: Ofimàtica
Termini d'inscripció: 27/01/2020
Inscriu-te

Idioma

Castellà

Objectius

  • Entendre el funcionament de la web 2.0 per aprofitar així totes les possibilitats dins el departament de màrqueting de l'empresa.
  • Aprendre els passos bàsics a seguir per a la gestió de mitjans socials a una empresa.
  • Entendre Twitter com una potent eina per dirigir estratègies de comunicació i màrqueting en línia.
  • Comprendre el perfil d'un treballador de mitjans socials.
  • Aprendre a resoldre una crisi de reputació en xarxes socials.
  • Comprendre la importància de l'analítica de Twitter i tenir un primer contacte amb Twitter Analytics.
  • Conèixer diferents eines de gestió de Twitter.
  • Aprendre a resoldre una crisi de reputació a les xarxes socials.
  • Establir les bases per a la creació i difusió de contingut al voltant d'una estratègia prèviament organitzada.
  • Desenvolupar la creativitat i potenciar la resolució de conflictes.
  • Adquirir la capacitat d'investigar noves eines i fomentar l'autoaprenentatge, gràcies als coneixements bàsics adquirits.

Programa

Internet, Web 2.0 i Xarxes Socials

  • Introducció
  • Breu història sobre internet.
  • La Web: 1.0, 2.0 i 3.0
  • Xarxes socials i la seva importància en l’actualitat.

Nova era: departament de comunicació i xarxes socials.

  • Introducció
  • Xarxes socials a l'empresa. Diferències entre social media i xarxes socials.
  • Perfil del treballador als mitjans socials

Màrqueting a les xarxes socials

  • Màrqueting a les xarxes Socials.
  • Introducció
  • Màrqueting on-line i màrqueting off-line.
  • Pla d'estratègies de mitjans socials.

Què és Twitter?

  • Introducció
  • Coneguem Twitter.
  • Antecedents i orígens de Twitter.
  • Fonaments de Twitter.

Registre, inici de sessió i configuració del compte.

  • Introducció
  • Correu electrònic, usuari i contrasenya.
  • Configuració del perfil.
  • Quina és la nostra competència?
  • Posicionament del nostre compte.

Rols a Twitter.

  • Introducció
  • Classificació i tipus d'usuari.
  • Com actuar davant d'un Trol.

Twitter a l'estratègia de màrqueting.

  • Introducció
  • Twitter per aconseguir objectius
  • Twitter per crear marca
  • Twitter per vendre productes
  • Twitter per gestionar crisi

Gestió, monitorització i anàlisi d'usuaris a Twitter

  • Introducció
  • Estructura d'un tuit
  • Concepte de monitoritzar: Hootsuite, TweetDeck i SocialBro
  • Anàlisi d'usuaris: Públic objectiu i competència.

Identitat digital i reputació online.

  • Introducció
  • Com em comporto i com em veuen els altres.
  • El meu rastre a internet: La identitat digital.

Analítica de resultats.

  • Introducció
  • KPI, ROI, IOR, ROE, ROO
  • Twitter Analytics.

Aplicacions per Twitter.

  • Introducció
  • Twitter Cards
  • Sortejos i concursos.
  • Altres eines de gestió.
  • Glossari.
  • Bibliografia.

Requisits tècnics

Per a un correcte funcionament de la plataforma es precisen les següents característiques mínimes:

  • Ordenador o Tablet amb connexió a Internet.
  • Navegadors actualitzats a l’última versió disponible. Es recomana evitar Internet Explorer en la mesura del possible. Recomanem Google Chrome o Mozilla Firefox.
  • Deshabilitar bloqueig de finestres emergents als navegadors.
  • Última versió d’Adobe FlashPlayer i Adobe Reader.
  • Habilitar so i micròfon.

Cursos relacionats:

BUREAU VERITAS
Singulars
Aquest lloc web utilitza "cookies" pròpies i de tercers per oferir-te un millor servei. En navegar-hi, n'acceptes l'ús Mes info x