Activitats formatives

Fidelització de clients

Data: 26/02/2020 al 22/07/2020
Preu: 520€ (445,50€ bonificables)
Durada: 60 hores
Àrea formativa: Màrqueting i vendes
Termini d'inscripció: 27/01/2020
Inscriu-te

Idioma

Castellà

Objectius

  • Comprendre la importància de la fidelització de clients a qualsevol empresa i els beneficis que aporta comptar amb clients legals.
  • Conèixer diferents estratègies per atraure, retenir i recuperar clients.
  • Analitzar la necessitat de situar el client al centre de l'organització i oferir-li una atenció, un contacte i un servei diferenciadors de la competència.
  • Entendre els avantatges de l'ús de les diferents eines de fidelització disponibles per a les empreses.
  • Implantar una estratègia de màrqueting relacional i de gestió de les relacions amb els clients (CRM).
  • Aconseguir la fidelització de clients a través d'internet i les xarxes socials.
  • Saber els avantatges de la segmentació de la cartera de clients i desenvolupar tècniques per dur a terme una segmentació eficaç.
  • Dissenyar un programa de fidelització eficaç i rendible.

Programa

Fidelització de clients i la seva importància en els mercats actuals

  •  Introducció.
  •  Fidelització: conceptes claus.
  •  El client de segle XXI.
  •  Què causa la fidelitat?
  •  La satisfacció de client i les seves expectatives.
  •  Model del trèvol de la fidelització.
  •  Avantatges de comptar amb clients fidelitzats.
  •  Resum.

L'empresa orientada a client

  • Introducció.
  • Repensar al client.
  • Factors organitzatius.
  • El màrqueting intern.
  • Màrqueting relacional, un canvi de paradigma.
  • El venedor com a assessor, la venda relacional.
  • La gestió de la cadena de subministrament.
  • Fidelització a la PIME.
  • Resum.

La gestió de la cartera de clients

  • Introducció.
  • Tipus de client.
  • La segmentació de la cartera de clients.
  • De client possible a client prescriptor.
  • Customer relationship management (CRM).
  • Resum.

Instruments de fidelització

  • Introducció.
  • L'atenció personalitzada per al client.
  • Programes de fidelització de clients.
  • Customer experience management, l'experiència de marca.
  • La personalització.
  • Inbound màrqueting.
  • Content màrqueting com a valor afegit.
  • Mobilitat i localització: el geomàrqueting.
  • La reputació on-line.
  • Resum.

El pla de fidelització

  • Introducció.
  • Disseny d'un pla de fidelització.
  • Programes de fidelització en línia.
  • El mesurament de l'èxit de el programa.
  • Com recuperar el client que se'n va.
  • Cas d'èxit.
  • Resum.

Requisits tècnics

Per a un correcte funcionament de la plataforma es precisen les següents característiques mínimes:

  • Ordenador o Tablet amb connexió a Internet.
  • Navegadors actualitzats a l’última versió disponible. Es recomana evitar Internet Explorer en la mesura del possible. Recomanem Google Chrome o Mozilla Firefox.
  • Deshabilitar bloqueig de finestres emergents als navegadors.
  • Última versió d’Adobe FlashPlayer i Adobe Reader.
  • Habilitar so i micròfon.

Cursos relacionats:

BUREAU VERITAS
Singulars
Aquest lloc web utilitza "cookies" pròpies i de tercers per oferir-te un millor servei. En navegar-hi, n'acceptes l'ús Mes info x