Activitats formatives

Direcció de màrqueting

Preu: 510€
Durada: 150 hores (6 ECTS)
Àrea formativa: Màrqueting i vendes
Inscriu-te

Idioma

Català, castellà

Objectius

  •  Ampliar els coneixements sobre les variables principals de màrqueting i disposar d'una base sòlida per a una formació completa sobre màrqueting.
  • Adquirir un conjunt d'habilitats que, en combinació amb els coneixements interioritzats, permetin emprendre iniciatives de màrqueting en la pràctica real.

Programa

  • Decisions sobre productes i marques
  • Estratègies de preus
  • Canals de distribució
  • Comunicacions de màrqueting.

Requisits tècnics

Per al seguiment d'aquesta assignatura és necessari disposar d'un ordinador de sobretaula o portàtil amb connexió a internet (per banda ampla, ADSL o cable) i un monitor amb una resolució mínima de 1.024 x 768 píxels. Per a poder consultar alguns materials també pot ser necessari un lector de DVD.

És recomanable que la CPU (sigui d'un ordinador de sobretaula o d'un portàtil) tingui com a mínim 2 GB de memòria RAM i 2 GHz de velocitat de processador.

És necessari un sistema operatiu Windows XP (o superior), Mac OS o Linux*. També es necessita tenir instal·lat un dels navegadors següents: Internet Explorer 9.0 (o superior), Mozilla Firefox o Chrome.

* A causa de la gran varietat de distribucions que hi ha, no especifiquem totes les versions possibles.

Cursos relacionats:

BUREAU VERITAS
Singulars
Aquest lloc web utilitza "cookies" pròpies i de tercers per oferir-te un millor servei. En navegar-hi, n'acceptes l'ús Mes info x