Activitats formatives

Tècniques avançades de secretariat

Data: 09/10/2018 al 12/12/2018
Preu: 310€ (220€ bonificables)
Durada: 35 hores
Àrea formativa: Desenvolupament Administratiu
Termini d'inscripció: 18/09/2018
Inscriu-te

Idioma

Castellà

Objectius

  • Definir el perfil de la secretària i les seves qualitats ètiques i humanes a partir d’una visió actualitzada del què esperen les empreses d’una secretària de direcció..
  • Dominar la comunicació verbal i no verbal en l’entorn professional, tant a través del correu electrònic com a la hora d’interrelacionar-se amb els clients, proveïdores, companys o el cap directe, oferint les pautes i eines per a millorar la comunicació interpersonal.
  • Obtenir una imatge professional impecable, atenent als criteris generals que dicten les normes empresarials.
  • Establir relacions interpersonals adequades des de la teva posició com a persona de recolzament al management de l’organització.
  • Organitzar de forma efectiva la feina diària, amb una correcta planificació i organització de les tasques, sabent gestionar adequadament els lladres del temps per a minimitzar el seu impacte i ser més productiva.
  • Establir els objectius d’una reunió i planificar tots els detalls de la mateixa, determinant quin és el teu paper en cada moment.

Programa

La Secretaria executiva

  • Els professionals del secretariat
  • Perfil de la secretaria executiva
  • La secretària dins de l’empres.
  • La seva orientació professional: Persones/Tasques
  • Desenvolupament d’habilitats tècniques
  • Desenvolupament d’habilitats socioprofessionals

Què és la imatge professional?

  • La importància de la imatge i l’aspecte personal
  • Ser imatge de l’empresa, del  directiu
  • Oferir una imatge professional impecable
  • L’entorn professional: Vestir adequadament
  • Altres formes de projectar imatge professional: La comunicació no verbal.
  • Ètica, estètica, respecte i honestedat

Les relacions interpersonals a l’empresa

  • Comunicació eficaç com a base per a manejar adequadament les relacions
  • El difícil paper de la secretària quan és vehicle d’informació entre directius i companys
  • Els estils de direcció. Liderar o dirigir
  • Les relacions secretaria-directiu
  • Les relaciones amb els companys de feina
  • Empatia i assertivitat
  • Client intern vs. client extern

La Tècnica: Organització i planificació

  • L’organització de la feina de la secretària.
  • L’organització de l’entorn laboral.
  • Gestionar adequadament els recursos i el temps
  • Els lladres del temps a la secretaria
  • Establir prioritats en les tasques diàries
  • Gestió telefònica

Les noves tecnologies

  • Les TICs.
  • Xarxes socials
  • L’oficina sense papers: Gestió integral documental
  • Multiconferència, vídeo conferència,  “conference call”

L’organització de reunions d’empresa

  • L’auge de les reunions
  • Tipus de reunions d’empresa
  • Claus per organitzar una reunió productiva
  • Reunió fora o dins de l’empresa
  • El paper de la secretària en una reunió
  • Diferents fases d’una reunió: L’abans, en i després de la reunió
  • Logística de la reunió
  • Interrompre en una reunió
  • Distribució dels participants, en funció dels seus fins i estratègies

La Comunicació escrita a l’empresa

  • La importància de la comunicació escrita amb imatge d’empresa.
  • L’estil corporatiu
  • La redacció. L’estètica del document
  • Els diferents tipus de documents
  • Redactar una convocatòria de reunió i l’acta de la mateixa
  • Recepció i tractament de documentació confidencial.
  • El correu electrònic i la seva gestió

Els viatges d’empresa

  • Un viatge ben organitzat augmenta l’èxit del mateix
  • La planificació del viatge
  • Qui organitza els viatges d’empresa.
  • La secretària organitza els viatges del seu cap i col·laboradors
  • Aspectes a tenir en compte: Itineraris, visites.
  • Preparar el dossier del viatge
  • Aspectes importants: altres cultures, seguretat, aeroports, menjars

Les relacions públiques i la secretària

  • Quins actes pot organitzar una secretaria
  • Elaborar la llista bàsica de l’acte
  • Avantatges i inconvenients quan s’organitzen esdeveniments dins o fora de l’empresa
  • Recepció i atenció de convidats. Rebre visites
  • Els tractaments, la conveniència del tutejament
  • Atenció: Els regals de l’empresa.

Requisits tècnics

És necessari disposar d’un PC amb algun d’aquests navegadors:  Chrome 9-16, Firefox 4-9, Internet Explorer 9, Maxthon 3.0, SeaMonkey 2.1-2.3, Opera 11.50, Safari 5.1, Chrome 17-22, Firefox 10-15, Internet Explorer 10, Opera 12, Safari 6 . Tot i que el més recomanable és Google Chrome, ja que les seves versions són les que donen menys problemes, tenint en compte que les seves actualitzacions són més senzilles i freqüents.

Per a poder visualitzar la Web s'haurà de tenir instal·lat el plugin de Macromedia Flash 8 i l’Adobe PDF.

Cursos relacionats:

BUREAU VERITAS
Aquest lloc web utilitza "cookies" pròpies i de tercers per oferir-te un millor servei. En navegar-hi, n'acceptes l'ús Mes info x