Xarxes socials i principis
- Explicació de l'ecosistema digital i el nostre paper.
- Anàlisi de tipus de xarxes.
- Enumeració de tipus de contingut.
- Relació de tipus de Community Manager.
- Representació d'habilitats necessàries per ser Community Manager.
- Resum de tasques diàries del Community Manager.
Desenvolupament del pla de màrqueting i estratègia digital
- Creació del Pla de Màrqueting bàsic.
- Anàlisi dels beneficis del màrqueting a internet.
- Selecció de l'estratègia electrònica.
- Identificació del pla de màrqueting electrònic.
- Enumeració de les etapes en el desenvolupament del pla de màrqueting electrònic.
Coneixement de ferramentes TIC
- Disseny de continguts simples amb eines TIC.
- Anàlisi de tendències i evolució de continguts.
- Aplicació de conceptes bàsics de disseny de continguts.
- Creació d'imatges.
- Creació d'animacions.
- Creació de vídeos.
- Identificació d'altres tipus de continguts: Reels, Stories, etc.
- Disseny de continguts complexos amb eines TIC.
- Gestió de ferramentes de creació de contingut.
- Descripció dels conceptes bàsics de Copy.
- Creació d'imatges, animacions i vídeos més complexos.
Eines del Community
- Identificació de les eines del Community més comunes.
- Programació de publicacions.
- Cerca de trending topics, hashtags, etc.
- Identificació de Keywords.
- Optimització bàsica del SEO (posicionament en cercadors).
- Monitorització i anàlisi de KPI (indicador clau de rendiment).
- Persones que estiguin en actiu laboral (ja siguin del règim general o autònoms), en situació d’ERTO o bé estiguin a l’atur i siguin demandants d’ocupació.
- Gestionar la terminologia i l’ús d'eines claus del community manager professional.
- Identificar la varietat de les diverses xarxes socials actuals més utilitzades a nivell particular i empresarial i els seus objectius.
- Definir el plantejament inicial d’acció estratègica digital per a l’èxit del nostre projecte.
- Aplicar continguts atenent el disseny, complexitat, eines emprades i amb atenció al missatge.
- Identificar les eines que poden facilitar la vida al Community per a la investigació, la millora i l'automatització de les seves tasques
Aquest curs de Gestió de les xarxes socials a l'empresa està subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya i pel Servicio Público de Empleo Estatal (SEPE).
Aquesta formació va dirigida a persones que estiguin en actiu laboral (ja siguin del règim general o autònoms), en situació d’ERTO o bé estiguin a l’atur i siguin demandants d’ocupació.
Per a poder realitzar el curs serà imprescindible que ens envieu la següent documentació en el moment de formalitzar la inscripció:
- Còpia del DNI/NIE per ambdues cares.
- Si estàs treballant: capçalera de l'última nòmina o últim rebut d'autònoms.
- Si estàs en ERTO: còpia actualitzada de la vida laboral
- Si estàs en situació d'atur: Document d'Alta i Renovació de la Demanda d'Ocupació (DARDO).
- Fitxa d’inscripció del curs i document protecció de dades (t’ho farem arribar per correu electrònic).