Carregant web FCAC

Aula de formació - EMPRESES

Gestió de les xarxes socials a l'empresa

Data: A escollir per la cooperativa / empresa
Lloc: A escollir per la cooperativa / empresa
Preu: Subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya
Durada: 50 hores
Idioma: Català
Presencial Internet i xarxes socials
Inscripcions obertes

Xarxes socials i principis

  • Explicació de l'ecosistema digital i el nostre paper.
    • Anàlisi de tipus de xarxes.
    • Enumeració de tipus de contingut.
    • Relació de tipus de Community Manager.
    • Representació d'habilitats necessàries per ser Community Manager.
    • Resum de tasques diàries del Community Manager.

Desenvolupament del pla de màrqueting i estratègia digital

  • Creació del Pla de Màrqueting bàsic.
    • Anàlisi dels beneficis del màrqueting a internet.
    • Selecció de l'estratègia electrònica.
    • Identificació del pla de màrqueting electrònic.
    • Enumeració de les etapes en el desenvolupament del pla de màrqueting electrònic.

Coneixement de ferramentes TIC

  • Disseny de continguts simples amb eines TIC.
    • Anàlisi de tendències i evolució de continguts.
    • Aplicació de conceptes bàsics de disseny de continguts.
    • Creació d'imatges.
    • Creació d'animacions.
    • Creació de vídeos.
    • Identificació d'altres tipus de continguts: Reels, Stories, etc.
  • Disseny de continguts complexos amb eines TIC.
    • Gestió de ferramentes de creació de contingut.
    • Descripció dels conceptes bàsics de Copy.
    • Creació d'imatges, animacions i vídeos més complexos.

Eines del Community

  • Identificació de les eines del Community més comunes.
    • Programació de publicacions.
    • Cerca de trending topics, hashtags, etc.
    • Identificació de Keywords.
    • Optimització bàsica del SEO (posicionament en cercadors).
    • Monitorització i anàlisi de KPI (indicador clau de rendiment).
  • Persones que estiguin en actiu laboral (ja siguin del règim general o autònoms), en situació d’ERTO o bé estiguin a l’atur i siguin demandants d’ocupació.
  • Gestionar la terminologia i l’ús d'eines claus del community manager professional.
  • Identificar la varietat de les diverses xarxes socials actuals més utilitzades a nivell particular i empresarial i els seus objectius.
  • Definir el plantejament inicial d’acció estratègica digital per a l’èxit del nostre projecte.
  • Aplicar continguts atenent el disseny, complexitat, eines emprades i amb atenció al missatge.
  • Identificar les eines que poden facilitar la vida al Community per a la investigació, la millora i l'automatització de les seves tasques

Aquest curs de Gestió de les xarxes socials a l'empresa està subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya i pel Servicio Público de Empleo Estatal (SEPE).

Aquesta formació va dirigida a persones que estiguin en actiu laboral (ja siguin del règim general o autònoms), en situació d’ERTO o bé estiguin a l’atur i siguin demandants d’ocupació.

Per a poder realitzar el curs serà  imprescindible que ens envieu la següent documentació en el moment de formalitzar la inscripció:

  • Còpia del DNI/NIE per ambdues cares.
  • Si estàs treballant: capçalera de l'última nòmina o últim rebut d'autònoms.
  • Si estàs en ERTO: còpia actualitzada de la vida laboral
  • Si estàs en situació d'atur: Document d'Alta i Renovació de la Demanda d'Ocupació (DARDO).
  • Fitxa d’inscripció del curs i document protecció de dades (t’ho farem arribar per correu electrònic).

Cursos relacionats

Desenvolupament de continguts per a les xarxes socials
Data: A escollir per la cooperativa / empresa
Lloc: A escollir per la cooperativa / empresa
Preu: Subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya
Durada: 30 hores
Presencial Internet i xarxes socials
Inscripcions obertes
Som socis de
Amb el suport de
Dinamitzadors de l'Agenda Rural de Catalunya