Carregant web FCAC

Aula de formació - EMPRESES

Community Manager

Data: A escollir per la cooperativa / empresa
Lloc: A escollir per la cooperativa / empresa
Preu: Subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya
Durada: 50 hores
Idioma: Català
Presencial Internet i xarxes socials
Inscripcions obertes

Social Media i Community Management

  • Xarxes socials i comunitats.
  • Fixar els objectius d'un projecte Online: Acquisition, engagement, conversion, fidelization.
  • La figura del Community Manager: funcions i responsabilitats.
  • Com dinamitzar comunitats on-line.
  • Com treballar continguts en social media.

Estratègia i creació del Pla de Mitjans Socials

Facebook

  • Facebook. Característiques principals.
  • Fanpages a Facebook: Com gestionar-les? Com fer-les créixer?
  • Engagement. Com aconseguir engagement amb la comunitat?
  • Pestanyes i aplicacions a Facebook.

Twitter

  • Twitter. Característiques principals.
  • Llenguatge específic de Twitter.
  • Com augmentar el número de followers.

Pinterest, Google+, Linkedin, imatge social i vídeo màrqueting

  • Pinterest, la plataforma visual.
  • Google+: Característiques principals.
  • LinkedIn. Característiques principals.
  • Gestionar els contactes a Linkedin.
  • Com elaborar i optimitzar un CV a Linkedin (com millorar un extracte amb paraules clau).
  • Imatge social: Instagram, Flikr. Pinterest (la plataforma visual per a e-commerce).
  • Principis del videomàrqueting. YouTube, Vimeo i Vine.

Eines del Community Manager

  • HootSuite i TweetDeck.
  • Isuu, Slideshare i Prezi: compartir presentacions i pdfs.
  • Mailchimp: disseny de newsletters i e-mailing.

Mètriques i estratègies de Social Media

  • Mètriques i KPIs de Social Media.
  • Analítica i monitorització en el camp del Social Media.

Destinataris

  • Professionals del màrqueting, la comunicació i les relacions públiques, periodistes, directius d’empreses i directors comercials.
  • Persones extravertides i creatives, amb habilitats de comunicació, capaces de conversar i empatitzar amb el client en un món 2.0.
  • Conèixer les competències clau que un community manager ha d’assolir i les característiques del seu lloc de treball.

Cursos relacionats

Xarxes socials
Data: A escollir per la cooperativa / empresa
Lloc: A escollir per la cooperativa / empresa
Preu: Subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya
Durada: 30 hores
Presencial Internet i xarxes socials
Inscripcions obertes
Eines Google
Data: A escollir per la cooperativa / empresa
Lloc: A escollir per la cooperativa / empresa
Preu: Subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya
Durada: 30 hores
Presencial Internet i xarxes socials
Inscripcions obertes
Som socis de:
Amb el suport de