Carregant web FCAC

Castell d'Or signa un conveni amb l'Associació de Familiars de nens amb Càncer

El grup col·labora amb l’entitat dedicada a millorar la qualitat de vida de nens i adolescents amb Càncer de la província de Tarragona i tota Catalunya

18/04/2024

Castell d’Or ha signat un conveni de col·laboració amb l’Associació de Familiars i Amics de nens Oncològics de Catalunya (AFANOC). Es tracta d’una entitat privada que ofereix atenció psicosocial integral als infants i adolescents amb càncer i les seves famílies. El delegat de l’entitat a Tarragona, Miguel Javaloy Serrano i el CEO del grup, Jordi Amell i Amell han signat aquest document amb la intenció de sumar esforços en aquesta causa.

L’objectiu principal és millorar la qualitat de vida de les famílies i infants que es troben en el procés de la malaltia així com col·laborar al millor coneixement d’aquestes malalties i els seus tractaments. Castell d’Or, des de el seu vessant més social, vol donar suport a aquest projecte i a les activitats que l’entitat tiri endavant pròximament. Castell d’Or vol afegir el seu granet de sorra de la mà d’associacions del seu entorn més proper, reforçant així el teixit social i contribuint al benestar de la comunitat.

AFANOC, suport als hospitals

Afanoc desenvolupa la seva tasca des de Barcelona, Lleida, Tarragona i Girona. També tenen presència als hospitals referents, Sant Joan de Déu i Vall Hebron. Igualment compten amb La Casa dels Xuklis, per acollir famílies que s’han de desplaçar lluny de les seves llars per rebre tractament als hospitals referents de Barcelona.

Campanya Posa’t la Gorra!

Igualment, el grup format per 16 cooperatives fa costat a la campanya “Posa’t la Gorra!” campanya de sensibilització per a donar a conèixer l’existència del càncer infantil, amb l’objectiu de normalitzar la malaltia i pal·liar les necessitats que sorgeixen a partir del seu diagnòstic. La gorra es pot adquirir contactant amb comunicacio@castelldor.com a un preu de 8 euros.

El to de la gorra sempre és festiu, alegre i positiu per a reforçar els conceptes d’unió de la societat per a fer costat als nens i adolescents amb càncer i les seves famílies. La gorra canvia de disseny cada any, gràcies a la col·laboració de marques i dissenyadors internacionals que aporten la seva visió a la campanya, afegint un plus qualitatiu que les converteix en un article solidari de col·leccionista.

Font: Castell d'Or
Altres notícies
26.04.2024

La FCAC s'adhereix a "El Sentido de la Carne", un projecte pioner de col·laboració per posar en valor el plaer de consumir carn

26/04/2024

La Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya (FCAC) s'uneix a “El Sentido de la Carne”, una iniciativa pionera de col·laboració de la...

25.04.2024

La FCAC aposta per cooperar front els desafiaments de les cooperatives agropecuàries

25/04/2024

La Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya (FCAC) ha organitzat una sessió de treball per analitzar les eines clau per fer front als...

25.04.2024

La FCAC denuncia la situació crítica dels productors de cereals i farratges, que encara no han rebut cap ingrés

25/04/2024

Quan es compleix un any dels tancament del Canal d’Urgell per primera vegada en 161 anys d’història, la Federació de Cooperatives Agràries de...

24.04.2024

Els socis de les cooperatives inicien la campanya d'arròs

24/04/2024

La Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya (FCAC) informa que demà s’inicia la campanya d’arròs amb la inundació dels camps del...

24.04.2024

La FCAC coopera per ampliar l'impacte d'Hispack 2024

24/04/2024

Hispack és el punt de trobada més rellevant de l'ecosistema de l'embalatge al sud d'Europa. Durant quatre dies, del 7 al 10 de maig al...

18.04.2024

XX Jornada de boví de carn a la Cooperativa d'Ivars

18/04/2024

La XX Jornada de Boví de Carn organitzada per Cooperativa d'Ivars va reunir ahir a prop de dos centenars de productors i tècnics del sector. El...

18.04.2024

La campanya ‘Buenas Hasta el Hueso’ creix amb el sabor i el caràcter saludable de les seves fruites com a protagonistes

18/04/2024

La família de ‘Buenas Hasta el Hueso’ torna. Una campanya que aquest 2024 suma nous integrants, de la mà de dos marcats protagonistes: el sabor...

Som socis de
Amb el suport de
Dinamitzadors de l'Agenda Rural de Catalunya