- Tècniques de comunicació aplicades: el comunicador efectiu. Assertivitat, empatia, intel·ligència emocional.
- Barreres i dificultats de la comunicació comercial.
- Com satisfer necessitats: orientació al client (assessorament, argumentació, objeccions).
- Tècniques de negociació i actituds facilitadores de la compra.
- Consolidació de la venda.
- Tancament de la venda.
- Persones que vulguin descobrir les necessitats del client, dominar el procés de vendes i augmentar la seva efectivitat comercial en anglès.
- Ser capaç d’atendre a un client en un establiment comercial utilitzant l'anglès.
- Satisfer les necessitats del client mitjançant l'aplicació de les tècniques de venda oportunes en el marc de l'estratègia predeterminada utilitzant l'anglès.
Aquest curs d'Atenció al client del petit comerç en llengua estrangera: Anglès està subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya i pel Servicio Público de Empleo Estatal (SEPE).
Aquesta formació va dirigida a persones que estiguin en actiu laboral (ja siguin del règim general o autònoms), en situació d’ERTO o bé estiguin a l’atur i siguin demandants d’ocupació.
Per a poder realitzar el curs serà imprescindible que ens envieu la següent documentació en el moment de formalitzar la inscripció:
- Còpia del DNI/NIE per ambdues cares.
- Si estàs treballant: capçalera de l'última nòmina o últim rebut d'autònoms.
- Si estàs en ERTO: còpia actualitzada de la vida laboral
- Si estàs en situació d'atur: Document d'Alta i Renovació de la Demanda d'Ocupació (DARDO).
- Fitxa d’inscripció del curs i document protecció de dades (t’ho farem arribar per correu electrònic).