Màrqueting on-line: disseny i promoció de llocs web
- Conceptualització de Màrqueting a Internet: eines principals
- Concepte de màrqueting.
- Etapa existent des de l' orientació fins a la producció.
- Etapa existent des de les vendes al màrqueting.
- Màrqueting en l' actualitat d' Internet.
- Història d' Internet.
- Usos d' Internet i beneficis per al màrqueting.
- Diferències existents entre el màrqueting actual i el tradicional.
- Ús de catàlegs electrònics.
- Sorgiment del màrqueting electrònic.
- Pautes per desenvolupar un Electronic Màrqueting Pla (EMP).
- Aplicació d'un pla de màrqueting
- Fases que componen un e-màrqueting Pla (EMP).
- Anàlisi de situació.
- Anàlisi dins de la pròpia empresa.
- Anàlisi de l' entorn.
- Entorn des d' un nivell general.
- Entorn des d' un nivell comercial.
- Debilitats Fortaleses, amenaces i oportunitats (D.A.F.O).
- Model AIDA: Les variables de l' e-Màrqueting Mix.
- Coneixement dels comportaments del client en línia.
- Variables existents en el comportament del consumidor
- Influència de les variants independents.
- Definició de característiques personals del client
- Característiques ambientals.
- Variables intervinents moderades.
- Variables dependents: Les decisions a l' hora d' efectuar les compres
- Procés de presa de decisió des de la perspectiva del consumidor.
- Model genèric de decisió de compra.
- Creació i construcció d'un lloc web
- Plataforma: el procés de construcció d' un lloc web.
- Front-office i el Back-office.
- Fases procés de construcció d' un lloc web.
- Selecció d' un model d' hostalatge o allotjament Web.
- Registre d' un nom de domini.
- Passos per a la creació i administració del contingut.
- Disseny d' un lloc web.
- Passos per a la construcció i prova d'un lloc web.
- Presentació: el disseny efectiu d'un lloc web WON versus WOE.
- Estructura d' un lloc web.
- Estructura jeràrquica.
- Altres estructures no jeràrquiques.
- Pàgina de benvinguda (homepage).
- Coneixement del concepte de navegació.
- Barres de navegació.
- Mapes del lloc web.
- Eines de recerca i ajuts.
- Consistència.
- Rendiment.
- Aparença.
- Control de la qualitat.
- Estructuració d'un web site.
- Continguts.
- Cookies com a eines d'ajuda a la personalització de continguts.
- Elements per a l' atracció de navegants al lloc web.
- Estratègies on-line 6.5. Posicionaments de cercadors.
- Titles.
- META descripció.
- META keywords.
- HTML body structure.
- Explicació d'alguns consells addicionals.
- Publicitat on-line.
- Banners.
- Alternatives als banners convencionals.
- Contractació de la publicitat on-line.
- Introducció a alguns conceptes relacionats amb la publicitat on-line.
- Formes de contractació de publicitat on-line.
- Programes d'afiliació.
- E-mail màrqueting.
- Avantatges de la publicitat on-line.
- Estratègies off-line.
- Professionals de l'àrea de màrqueting o bé totes aquelles persones que vulguin dominar els principals conceptes, estratègies i eines fonamentals per a prendre decisions de negoci relacionades amb Internet de forma exitosa.
- Desenvolupar operacions bàsiques relacionades amb el disseny i promoció de llocs web atenent al comportament del client a la xarxa, en funcionament en línia i les tècniques de publicitat basades en el màrqueting on-line.
Aquest curs de Màrqueting on-line: disseny i promoció de llocs està subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya i pel Servicio Público de Empleo Estatal (SEPE).
Aquesta formació va dirigida a persones que estiguin en actiu laboral (ja siguin del règim general o autònoms), en situació d’ERTO o bé estiguin a l’atur i siguin demandants d’ocupació.
Per a poder realitzar el curs serà imprescindible que ens envieu la següent documentació en el moment de formalitzar la inscripció:
- Còpia del DNI/NIE per ambdues cares.
- Si estàs treballant: capçalera de l'última nòmina o últim rebut d'autònoms.
- Si estàs en ERTO: còpia actualitzada de la vida laboral
- Si estàs en situació d'atur: Document d'Alta i Renovació de la Demanda d'Ocupació (DARDO).
- Fitxa d’inscripció del curs i document protecció de dades (t’ho farem arribar per correu electrònic).