- Formulació i implantació d’estratègies d’internacionalització.
- Gestió de la cadena logística internacional.
- Aplicació dels incoterms.
- Gestió duanera.
- Institucions i programes de recolzament a la internacionalització.
- Fonts d’informació de comerç internacional.
- Personal del departament de logística i/o compres.
- Professionals que realitzen les seves funcions en departaments d’importació i exportació.
- Identificar quins són els elements clau i els components de l’estratègia internacional i així poder definir un pla de màrqueting internacional.
- Realitzar una correcta gestió de la cadena logística internacional.
- Entendre la presentació de les mercaderies a les duanes
- Conèixer les diferents institucions que promouen el comerç exterior a través dels diferents programes de recolzament.
- Analitzar la informació obtinguda a través de diverses fonts relacionades amb el comerç internacional.
Requisits bàsics
- És necessari disposar d’un navegador Internet Explorer 6 o superior.
- Per a poder visualitzar la web és necessari tenir instal·lat el plugin de Macromedia Flash 8 i l’Acrobat Reader. En cas de no tenir-los es poden descarregar a través d’Internet.
Altres requisits tècnics mínims
- Procesador Pentium 800 MHz o similar.
- 512 Mb de memòria RAM recomanada.
- Resolució de pantalla de 1024x768 a 32 bits.