Màrqueting orientat a la internacionalització empresarial
- Visió global del màrqueting internacional.
- Fonaments del màrqueting.
- Segmentació del mercat. El mercat objectiu.
- El màrqueting mixt. Elements i estratègies.
- El pla de màrqueting..
Contractació internacional
- Contractes internacionals.
Riscos i cobertures genèriques
- Riscos genèrics.
- Cobertures genèriques.
- Riscos i cobertures en el comerç exterior.
Mitjans de cobrament i/o pagament
- Consideracions prèvies.
- Mitjans de cobrament i/o pagament nacionals i internacionals.
- Mitjans de cobrament i/o pagament internacionals.
- Riscos segons el mitjà de cobrament i/o pagament utilitzat.
Finançament d’operacions i garanties internacionals
- Finançaments bancaris del comerç exterior.
- Finançaments d’exportacions sense recurs.
- Crèdit oficial a l’exportació.
- Garanties bancàries internacionals.
- Mercats financers internacionals.
- Professionals que es dediquin a la comercialització i vulguin adquirir coneixements sobre el comerç internacional.
- Persones que vulguin conèixer els aspectes generals del comerç internacional.
- Aprofundir en el coneixement dels aspectes generals del comerç exterior.
- Conèixer en profunditat el funcionament de les importacions i dels mitjans de cobrament i pagament utilitzats per a la seva liquidació.
- Revisar els diferents riscos genèrics inherents a aquesta operativa, així com les cobertures genèriques existents per a la seva minimització.
- Ordinador o Tablet amb connexió a Internet.
- Navegadors actualitzats a l’última versió disponible. Evitar Internet Explorer, es recomana Google Chrome o Mozilla Firefox
- Deshabilitar bloqueig de finestres emergents en els navegadors per a la direcció del campus.
- Última versió d’Adobe FlashPlayer i Adobe Reader.
- Habilitar so i micròfon.