Mercats i estratègies de comerç internacional
- Estratègies d’internacionalització.
- Màrqueting digital com a eina d’internacionalització.
- Gestió de la cadena logística internacional.
- Aplicació dels Incoterms.
- Instituciones i programes de recolzament a la internacionalització.
- Fonts d’informació del comerç internacional.
- Estratègies.
Finançament, mitjans de pagament i cobrament al comerç internacional
- Riscos en les relacions comercials.
- Aplicació de les cobertures en el comerç exterior.
- Mercat de divises.
- Mesures de cobrament i pagament.
- Diferents alternatives de finançament internacional.
- Anàlisi de la fiscalitat internacional.
Operacions de comerç internacional
- Funcionament operatiu dels mercats.
- Balança de pagaments.
- Contractes internacionals.
- Prevenció i resolució de conflictes.
- Gestió duanera.
- Comerç electrònic o e-Commerce.
- Planificar, desenvolupar i coordinar les accions internacionals de l’empresa d’acord amb l’estratègia d’internacionalització definida per l’organització.
- Obtenir una formació completa en l’àmbit del comerç internacional.
- Aprofundir en aquells temes que la petita i mitjana empresa necessita per controlar i realitzar amb èxit les seves operacions de comerç internacional
Requisits bàsics
- És necessari disposar d’un navegador Internet Explorer 6 o superior.
- Per a poder visualitzar la web és necessari tenir instal·lat el plugin de Macromedia Flash 8 i l’Acrobat Reader. En cas de no tenir-los es poden descarregar a través d’Internet.
Altres requisits tècnics mínims
- Procesador Pentium 800 MHz o similar.
- 512 Mb de memòria RAM recomanada.
- Resolució de pantalla de 1024x768 a 32 bits.