Castell d’Or presenta la seva nova pàgina web amb l’objectiu d’oferir una millor experiència a l’usuari i incrementar la coherència amb la identitat visual de la marca i els seus valors. El grup ha realitzat un restyling complet de la seva imatge digital per tal de mostrar un aspecte més actual i coherent amb la seva amb la seva actual identitat corporativa. La nova web ha sigut pensada per apropar tota la informació, visió i productes al consumidor final i obrir la possibilitat descobrir-los de manera segura i ràpida a través de la botiga en línia.
En aquest sentit, el projecte compta amb múltiples funcionalitat i dissenys a mida desenvolupats sota criteris SEO. S’han treballat aspectes tècnics com l’optimització de l’arquitectura del site així com el contingut del web oferint informació detallada que pugui complir amb les directrius dels algoritmes de Google, disseny responsive i usabilitat. Ha estat creat de manera conjunta amb l’agència de publicitat i comunicació Neorg, especialista en disseny i programació de webs i ecommerces.
El bloc i l’apartat de notícies -on es podran trobar les darreres novetats de la companyia-, són aspectes claus en la nova web. També s’ha volgut destacar el paper rellevant de les 16 cooperatives que formen part del grup amb una secció pròpia que inclou un mapa per ubicar aquests cellers.
La pàgina té un espai destacant la nova zonificació del cava impulsada per la DO Cava. L’objectiu és poder identificar millor els territoris específics de la Denominació d’Origen Cava i les seves característiques. La informació sobre aquest origen és encara més precisa, determinant amb exactitud la procedència dels productes.
El CEO de Castell d’Or, Jordi Amell, ha volgut destacar que “Castell d’Or està actualment molt focalitzada en optimitzar la seva estratègia de brànding amb l'objectiu d'apropar-nos al consumidor i, en aquest sentit, hem fet un esforç per oferir una web més coherent amb la nostra filosofia però també amb les tendències de navegació actual.”
Per la seva part, la responsable de Comunicació, Cristina Garcia, ha afegit que "un dels pilars de la nova pàgina és poder oferir a l'usuari contingut informatiu atractiu sobre temes del seu interès com és tot allò que té a veure amb estil de vida, gastronomia o gaudir el producte, però a la vegada, acompanyar-los per tal que puguin descobrir i apropar-se a la nostra marca". En aquest sentit, el bloc serà una de les eines claus de la web així com el Club d'Or que es posarà en marxa pròximament.
Xef Caprabo ha acollit la jornada gastronòmica, organitzada per la Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya (FCAC) i Caprabo, on les...
Un any més, el festival Sons del Món proposa gaudir de la música i el vi en una oferta cultural ideal per l’estiu. El celler Empordàlia...
El municipi de Nulles (Alt Camp) es prepara per acollir la segona edició del Melodeep Festival, una cita musical única que combina la millor...
Els Premis Vinari s’han posicionat com l’esdeveniment de referència que premia els millors vins elaborats pels cellers catalans. Amb més de 900...
Els vins i caves de Domenio, marca de la cooperativa Cellers Domenys, han tornat a ser reconeguts a nivell internacional amb nou medalles als...
Caprabo ha celebrat la VIII Fira Caprabo de Productes de Proximitat del Camp de Tarragona, al supermercat d’Altafulla, amb una assistència de...
Sóc la Núria Hidalgo i Padrós de @love.gastronomy i una apassionada de la gastronomia. Cuinar em fa feliç i m’ajuda a desconnectar. La...
El Castell del Remei de Penelles (Lleida) va ser l’escenari de la 18a edició de La Nit de l’Enologia, un esdeveniment emblemàtic organitzat...
OFICINA BARCELONA
Casa de l'Agricultura
C. Ulldecona, 21-33, 3a pl.
08038 Barcelona
Tel: 932 260 369 | fcac@fcac.coop
Hivern: dilluns a dijous de 8.30 a 17.30 h | divendres de 8.30 a 14 h
Estiu: dilluns a divendres de 8 a 15 h