Carregant web FCAC

Aula de formació - EMPRESES

Neuromàrqueting, neurocomunicació i comercialització

Data: 1, 9 i 16 de juny
Horari: 9.00 h a 11.00 h
Lloc: Videoconfèrencies en directe
Preu: 190€ (78,00€ bonificables)
Durada: 6 hores
Idioma: Català
Aula virtual Màrqueting i vendes
Inscripcions obertes

Neurocomunicació efectiva per a millorar els resultats comercials

  • Aprendrem què és la Neurocomunicació i com podem aplicar-la en els nostres processos comercials i de màrqueting.
  • Com a través de tècniques la Neurocomunicació podem captar l’atenció dels nostres clients i consumidors i de quina manera podem fer-ho per destacar-nos en un mercat cada vegada més competitiu.
  • Aprendrem a comunicar utilitzant la Teoria del Cercle d’Or i com podem aplicar-ho en la realitat de les nostres cooperatives. 

Neuromàrqueting: Estratègia per persuadir als clients

  • Treballarem aspectes de Persuasió Comercial.
  • Coneixerem els estímuls que podem aplicar i que tenen efecte en les nostres accions comercials. Com podem definir una bona Proposta de Valor? Com podem diferenciar el nostre producte del de la nostra competència? Com funciona el cervell dels nostres consumidors?
  • Veurem com existeixen estratègies que ens poden permetre apropar-nos a ells i millorar els nostres resultats comercials.

Comercialització i cultura CRM

  • En mercats cada vegada més competitius la professionalització de l'acció comercial i la sistematització de la seva mecànica són bàsics per poder disposar de garanties. Més del 75% de les empreses que realitzen acció comercial avui no utilitzen un CRM i no tenen incorporada una autèntica cultura comercial.
  • Persones que vulguin optimitzar l'eficàcia comercial, incrementant la comprensió dels mecanismes mentals conscients i inconscients en el procés de compra.
  • Incrementar la probabilitat d’assolir majors taxes de conversió en les nostres accions comercials.
  • Motivar la compra als nostres clients potencials.
  • Definir una bona Proposta de Valor i a cercar aquells beneficis que aportem als nostres clients i que fan que la nostra opció sigui l’escollida.
  • Conèixer la tècnica del Cercle d’Or i com simplement canviant la direcció de la comunicació els nostres resultats poden ser altament impactant.
  • Gestionar la nostra activitat comercial i com podem, mitjançant la tecnologia, incrementar les nostres vendes i millorar el servei i la fidelització dels nostres clients.
  • Plataforma virtual ZOOM, que es pot descarregar gratuïtament a https://zoom.us/download
  • Ordinador, tablet o telèfon mòbil amb connexió a Internet.
  • Navegadors actualitzats a l’última versió disponible. Evitar Internet Explorer, es recomana Google Chrome o Mozilla Firefox
  • Última versió d’Adobe FlashPlayer i Adobe Reader.
  • Disposar de càmera i micròfon.

Cursos relacionats

Màrqueting directe i fidelització de clients
Data: A escollir per la cooperativa / empresa
Lloc: A escollir per la cooperativa / empresa
Preu: Subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya
Durada: 25 hores
Presencial Màrqueting i vendes
Inscripcions obertes
Qualitat de servei
Data: A escollir per la cooperativa / empresa
Lloc: A escollir per la cooperativa / empresa
Preu: Subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya
Durada: 30 hores
Presencial Màrqueting i vendes
Inscripcions obertes
Gestió comercial de l'empresa
Data: A escollir per la cooperativa / empresa
Lloc: A escollir per la cooperativa / empresa
Preu: Subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya
Durada: 20 hores
Presencial Màrqueting i vendes
Inscripcions obertes
Aparadorisme estratègic i Visual Design
Data: A escollir per la cooperativa / empresa
Lloc: A escollir per la cooperativa / empresa
Preu: Subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya
Durada: 35 hores
Presencial Màrqueting i vendes
Inscripcions obertes
Atenció i venda en establiments comercials
Data: A escollir per la cooperativa / empresa
Lloc: A escollir per la cooperativa / empresa
Preu: Subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya
Durada: 30 hores
Presencial Màrqueting i vendes
Inscripcions obertes
Comerç electrònic i botiga virtual
Data: A escollir per la cooperativa / empresa
Lloc: A escollir per la cooperativa / empresa
Preu: Subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya
Durada: 45 hores
Presencial Màrqueting i vendes
Inscripcions obertes
Comunicació i planificació en publicitat
Data: A escollir per la cooperativa / empresa
Lloc: A escollir per la cooperativa / empresa
Preu: Subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya
Durada: 30 hores
Presencial Màrqueting i vendes
Inscripcions obertes
Optimitza la teva botiga
Data: A escollir per la cooperativa / empresa
Lloc: A escollir per la cooperativa / empresa
Preu: Subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya
Durada: 12 hores
Presencial Màrqueting i vendes
Inscripcions obertes
Presentació de productes i venda per impuls
Data: A escollir per la cooperativa / empresa
Lloc: A escollir per la cooperativa / empresa
Preu: Subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya
Durada: 10 hores
Presencial Màrqueting i vendes
Inscripcions obertes
Publicitat i comunicació externa de l'empresa
Data: A escollir per la cooperativa / empresa
Lloc: A escollir per la cooperativa / empresa
Preu: Subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya
Durada: 20 hores
Presencial Màrqueting i vendes
Inscripcions obertes
Analítica web i pla de màrqueting digital
Data: A escollir per la cooperativa / empresa
Lloc: A escollir per la cooperativa / empresa
Preu: Subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya
Durada: 50 hores
Presencial Màrqueting i vendes
Inscripcions obertes
Tècniques de negociació
Data: A escollir per la cooperativa / empresa
Lloc: A escollir per la cooperativa / empresa
Preu: Subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya
Durada: 30 hores
Presencial Màrqueting i vendes
Inscripcions obertes
Som socis de
Amb el suport de
Dinamitzadors de l'Agenda Rural de Catalunya