Introducció
- Diferència entre campanya específica i activitat regular.
- Recorregut per exemples de campanyes específiques.
Planificació de la campanya
- Objectius, fases, calendari.
- Conceptualització de la campanya.
- Elements bàsics per a la campanya.
- Adequació del web.
- Creació d'una Landing Page específica.
- Desenvolupament de continguts per xarxes socials.
- Aspectes a tenir en compte.
- Com utilitzar l'humor, l'emoció, el suspens, storytelling i altres activadors de la viralitat.
Implementació de la campanya
- Passos per a la implementació efectiva.
- Monitorització i ajustos en temps real.
Avaluació de la campanya
- Mètodes per a l'avaluació del rendiment.
- Anàlisi de resultats i feedback per a futures campanyes.
- Optimitzar l'ús de eines de màrqueting digital per a campanyes efectives.
- Descobrir elements que afavoreixen l´èxit en campanyes de màrqueting.
- Aprendre a dissenyar campanyes integrades específiques per a cada esdeveniment.
- Plataforma virtual ZOOM, que es pot descarregar a https://zoom.us/download.
- Ordinador, tablet o telèfon mòbil amb connexió a Internet.
- Navegadors actualitzats a l’última versió disponible. Evitar Internet Explorer, es recomana Google Chrome o Mozilla Firefox
- Última versió d’Adobe FlashPlayer i Adobe Reader.
- Disposar de càmera i micròfon.