Introducció
- Tipus d’organitzacions comercials.
- El departament comercial.
- Fixació dels objectius comercials.
- Control i supervisió de l’activitat comercial.
Estadística i estudis de mercat
- Disseny i tècniques de la investigació comercial.
- El treball de camp.
- Els resultats de la investigació.
- Estadística descriptiva. Interpretació dels fenòmens observats.
- Els resultats de la investigació comerç.
Planificació, previsió i promoció de vendes
- Planificació de la campanya.
- Previsió de les vendes.
- Promocions de vendes.
Polítiques de preus i de productes: publicitat
- El preu, variable de màrqueting.
- Mètodes de fixació de preus.
- Estratègies de preus.
- Venedors/es.
- Agents comercials.
- Representants del comerç en general.
- Encarregats/des de tendes.
- Cap de vendes.
- Aprendre eines bàsiques per realitzar balanços i gestions comercials.
- Adquirir els coneixements necessaris per planificar i fer una previsió adequada.
Aquest curs de Gestió comercial està subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya i pel Servicio Público de Empleo Estatal (SEPE).
Aquesta formació va dirigida a persones que estiguin en actiu laboral (ja siguin del règim general o autònoms), en situació d’ERTO o bé estiguin a l’atur i siguin demandants d’ocupació.
Per a poder realitzar el curs serà imprescindible que ens envieu la següent documentació en el moment de formalitzar la inscripció:
- Còpia del DNI/NIE per ambdues cares.
- Si estàs treballant: capçalera de l'última nòmina o últim rebut d'autònoms.
- Si estàs en ERTO: còpia actualitzada de la vida laboral
- Si estàs en situació d'atur: Document d'Alta i Renovació de la Demanda d'Ocupació (DARDO).
- Fitxa d’inscripció del curs i document protecció de dades (t’ho farem arribar per correu electrònic).