Carregant web FCAC

Aula de formació - EMPRESES

Aparadorisme estratègic i Visual Design

Data: A escollir per la cooperativa / empresa
Lloc: A escollir per la cooperativa / empresa
Preu: Subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya
Durada: 35 hores
Idioma: Català
Presencial Màrqueting i vendes
Inscripcions obertes

Evolució i importància de l'aparadorisme

  • Identificació de l'aparadorisme com a eina de comunicació del comerç al detall.
    • Aparador com a element difusor de tendències.
    • Aparadorisme a nivell internacional.
    • Interpretació de la fusió entre el món de les arts i la venda.
  • Explicació del paper de la digitalització a l'aparador.
    • Sensors i ciència de la dada aplicada a l'aparadorisme.
    • Aparador interactiu.
  • Anàlisi de la imatge exterior de l'establiment.
    • Aparador.
    • Rètol.

El mercat, la clientela i la marca

  • Descripció dels conceptes de mercat, clientela i persones consumidores.
    • Concepte de mercat i mercat potencial.
    • Tipus de clientela i persones consumidores.
  • iferenciació entre experiència de compra i experiència de la clientela.
    • Experiència de compra.
    • Experiència de la clientela.
  • Anàlisi dels conceptes d'identitat de marca i màrqueting aplicat al comerç minorista.
    • Retail màrqueting.
    • Visual merchandising.

Elements de l'aparador

  • Identificació dels elements estructurals d'un aparador.
    • Elements de fixació i revestiments.
    • Materials d'ambientació, elements mòbils i sistemes animació.
    • El maniquí com a element d'exposició.
    • Elaboració d'un look segons la marc.

Tècniques de disseny d'aparadors

  • Identificació dels principis bàsics del muntatge d'aparadors.
    • Característiques fonamentals d'un aparador.
    • Noves tendències d'aparadorisme.
  • Disseny de l'aparador.
    • Elecció i manipulació de materials.
    • Elecció de la temperatura i la tipologia dels colors cromàtics.
    • Dinàmiques de llums i composició de la il·luminació.
    • Línies, volums i superfícies de l'aparador.
    • Tècnica del Product Placement: línia imaginària i localització del punt.
  • Utilització de la creativitat per al disseny d'aparadors.
    • Aplicació d'exercicis pràctics per fomentar la creativitat.

Gestió i direcció de l'aparador

  • Identificació de l'aparadorisme estratègic.
    • Definició d'aparadorisme estratègic
    • Aplicacions de l'aparadorisme estratègic.
  • Planificació de l'aparador.
    • La maqueta.
    • El pressupost.
    • La programació dels productes a exposar.
    • El muntatge de l'aparador.
  • Professionals que vulguin aprendre a optimitzar els seus propis recursos amb un bon estilisme cap al seu aparador i botiga.
  • Confeccionar aparadors mitjançant l'ús de diferents tècniques de creativitat i disseny, alineant-se amb els
    valors i l'estratègia de marca del negoci.
  • Analitzar l'evolució de l'aparadorisme i la importància que té per al sector del comerç al detall.
  • Analitzar el mercat, la clientela i la marca de negoci aplicat al comerç al detall.
  • Identificar els elements i els materials que componen l'aparador.
  • Identificar les tècniques més adequades per a l'elecció del color, la il·luminació, les formes i les superfícies de
    l'aparador.
  • Planificar la preparació i muntatge de l'aparador.

Aquest curs d'Aparadorisme estratègic i Visual Designestà subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya i pel Servicio Público de Empleo Estatal (SEPE).

Aquesta formació va dirigida a persones que estiguin en actiu laboral (ja siguin del règim general o autònoms), en situació d’ERTO o bé estiguin a l’atur i siguin demandants d’ocupació.

Per a poder realitzar el curs serà  imprescindible que ens envieu la següent documentació en el moment de formalitzar la inscripció:

  • Còpia del DNI/NIE per ambdues cares.
  • Si estàs treballant: capçalera de l'última nòmina o últim rebut d'autònoms.
  • Si estàs en ERTO: còpia actualitzada de la vida laboral
  • Si estàs en situació d'atur: Document d'Alta i Renovació de la Demanda d'Ocupació (DARDO).
  • Fitxa d’inscripció del curs i document protecció de dades (t’ho farem arribar per correu electrònic).

Cursos relacionats

Màrqueting directe i fidelització de clients
Data: A escollir per la cooperativa / empresa
Lloc: A escollir per la cooperativa / empresa
Preu: Subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya
Durada: 25 hores
Presencial Màrqueting i vendes
Inscripcions obertes
Qualitat de servei
Data: A escollir per la cooperativa / empresa
Lloc: A escollir per la cooperativa / empresa
Preu: Subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya
Durada: 30 hores
Presencial Màrqueting i vendes
Inscripcions obertes
Gestió comercial de l'empresa
Data: A escollir per la cooperativa / empresa
Lloc: A escollir per la cooperativa / empresa
Preu: Subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya
Durada: 20 hores
Presencial Màrqueting i vendes
Inscripcions obertes
Atenció i venda en establiments comercials
Data: A escollir per la cooperativa / empresa
Lloc: A escollir per la cooperativa / empresa
Preu: Subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya
Durada: 30 hores
Presencial Màrqueting i vendes
Inscripcions obertes
Comerç electrònic i botiga virtual
Data: A escollir per la cooperativa / empresa
Lloc: A escollir per la cooperativa / empresa
Preu: Subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya
Durada: 45 hores
Presencial Màrqueting i vendes
Inscripcions obertes
Comunicació i planificació en publicitat
Data: A escollir per la cooperativa / empresa
Lloc: A escollir per la cooperativa / empresa
Preu: Subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya
Durada: 30 hores
Presencial Màrqueting i vendes
Inscripcions obertes
Optimitza la teva botiga
Data: A escollir per la cooperativa / empresa
Lloc: A escollir per la cooperativa / empresa
Preu: Subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya
Durada: 12 hores
Presencial Màrqueting i vendes
Inscripcions obertes
Presentació de productes i venda per impuls
Data: A escollir per la cooperativa / empresa
Lloc: A escollir per la cooperativa / empresa
Preu: Subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya
Durada: 10 hores
Presencial Màrqueting i vendes
Inscripcions obertes
Publicitat i comunicació externa de l'empresa
Data: A escollir per la cooperativa / empresa
Lloc: A escollir per la cooperativa / empresa
Preu: Subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya
Durada: 20 hores
Presencial Màrqueting i vendes
Inscripcions obertes
Analítica web i pla de màrqueting digital
Data: A escollir per la cooperativa / empresa
Lloc: A escollir per la cooperativa / empresa
Preu: Subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya
Durada: 50 hores
Presencial Màrqueting i vendes
Inscripcions obertes
Tècniques de negociació
Data: A escollir per la cooperativa / empresa
Lloc: A escollir per la cooperativa / empresa
Preu: Subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya
Durada: 30 hores
Presencial Màrqueting i vendes
Inscripcions obertes
Som socis de
Amb el suport de
Dinamitzadors de l'Agenda Rural de Catalunya