La botiga on-line
- Què és l’ecommerce?
- Avantatges i inconvenients del comerç electrònic.
- Botigues virtuals, tipus de comerç B2B, B2C i B2B2C.
Eines per crear una botiga en línia
- Etapes prèvies a la creació de la botiga virtual; estructura.
- Posada en marxa d’una botiga virtual.
- Normativa sobre protecció de dades i comerç electrònic.
Publicitat i màrqueting on–line
- Catàlegs en línia.
- Publicitat de la botiga virtual.
- Pla de màrqueting on-line.
- Xarxes socials a la botiga on-line.
- Tècniques de fidelització.
Logística
- Procés de compres.
- Gestió de comandes.
- Sistema de pagament.
- Distribució: Enviaments de mercaderia.
Atenció al client
Destinataris
- Professionals que vulguin desenvolupar activitats relacionades amb el comerç electrònic: tècnics de màrqueting i/o publicitat, responsables o emprenedors, tècnics de tecnologies de la informació, etc.
- Professionals del sector digital que necessiten actualitzar coneixements i/o especialitzar-se en les noves disciplines del comerç electrònic o social e-commerce.
- Professionals interessats en l’e-commerce, ja sigui per a reorientar la seva carrera, iniciar-se en el món professional o complementar les seves habilitats i coneixements actuals.
- Presentar les formes de comercialització electrònica, dominant els paràmetres per a la venda a internet i valorar la incidència que té el comerç electrònic per a l'economia global i el desenvolupament empresarial.