Fixar els objectius d'un projecte Online: Acquisition, engagement, conversion, loyalty
Sense analítica estem Cecs
El mètode Lean: Fail fast, fail cheap
El Pla de Màrqueting Digital
- Auditoria.
- Estudi de la competència.
- Anàlisi DAFO.
- Anàlisi de l'audiència.
- Fixar Objectius: SMART goals i KPI.
- Tècniques de Màrqueting Digital a curt, mitjà i llarg termini.
- Fixar un calendari d'implementació.
- Fixar un pressupost.
- Avaluar el Pla de Màrqueting Digital.
Analítica Web aplicada a Xarxes Socials
Analítica Web aplicada a Botigues Virtuals
Analítica Web aplicada a projectes SEO
Eines per a analitzar
- Connectar Wordpress amb Google Analytics i Webmasters
- Connectar Wordpress amb MailChimp /Hootsuite / Facebook Insights / Twitter Analytics / Instagram Analytics / LinkedIn
Destinataris
- Responsables del departament de màrqueting.
- Persones que vulguin elaborar i implementar un pla de màrqueting digital a la seva organització i desenvolupar-se en les noves eines de l'era digital.
- Persones que han de gestionar l'estratègia de posicionament web de l'empresa.
- Aprendre a mesurar resultats de Màrqueting Digital: accions en xarxes socials, SEO, SEM, email Màrqueting.
- Aprendre a fixar i aconseguir objectius SMART en Màrqueting Digital.
- Entendre el valor de les KPI i la seva aplicació en projectes Digitals.