La família de ‘Buenas Hasta el Hueso’ torna. Una campanya que aquest 2024 suma nous integrants, de la mà de dos marcats protagonistes: el sabor i el caràcter saludable dels seus préssecs, nectarines, albercocs, prunes i cireres.
Aquesta iniciativa, que va néixer l’any passat de la mà de Cooperatives Agroalimentàries d’Espanya i les seves federacions associades d’Aragó, Catalunya, Comunitat Valenciana i Regió de Múrcia, suma enguany a les d’Andalusia i Extremadura.
Aquesta estratègia, on l’entorn d'acció són les xarxes socials, té com a principal objectiu fomentar el consum de fruita de pinyol entre la població de totes les edats. Per això, a través dels seus comptes d’Instagram, Facebook, X, Tik Tok i YouTube, llança missatges audiovisuals i gràfics per aconseguir l'atenció del públic en general.
Inici destacat
Les dades de l'any passat, que va ser la primera d'aquesta proposta, van ser molt destacades. Com a principal dada, la campanya va aconseguir un total de set milions i mig de reproduccions de vídeos, arribant a més de nou milions de comptes.
"El nostre objectiu és establir un equilibri entre informació i entreteniment, on les mascotes són la part divertida d'un missatge que remarca les característiques positives de la fruita de pinyol: les seves aportacions beneficioses al paladar i la salut", assenyalen des de ‘Buenas Hasta el Hueso’.
A més, la campanya -que cobra tota la intensitat de finals d'abril a mitjans de setembre- compta amb la seva pròpia pàgina web. Els consumidors hi poden trobar informació detallada de cadascuna de les fruites, així com continguts sobre salut, notícies, receptes, dades sobre cooperativisme agrari…
Més sortejos i vídeos
Després de l'èxit de l'edició anterior, aquesta ve carregada de novetats i va un pas més enllà: nous continguts audiovisuals i gràfics, i més sortejos, posant en valor no només els beneficis del consum de fruita, sinó també el paper de pagesos i pageses i les cooperatives . "Oferim un producte de proximitat, sa, deliciós i segur, produït de manera sostenible, i que recolza l’economia del món rural", destaquen els seus responsables.
Aquesta campanya 2024 es va presentar el passat mes de febrer a Fruit Logistica, fira líder del comerç hortofructícola global que se celebra a Berlín. A l’acte inaugural a terres alemanyes van assistir representants de les diferents federacions agroalimentàries participants.
Caprabo i la Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya (FCAC) han dut a terme, avui, la Jornada Gastronòmica Caprabo de Productes de...
El Museu Vinseum ha estat l’escenari d’una jornada tècnica del sector vitivinícola. Organitzada per l’INCAVI, la trobada s’ha centrat en la...
El nou president de la Junta Rectora del Consell Català de la Producció Agrària Ecològica (CCPAE) és Rafael Ramon Martorell, viticultor...
La Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya (FCAC) espera una bona producció de cereal, al voltant d’1,99 milions de tones. Aquesta...
Caprabo ha celebrat la VIII Fira Caprabo de Productes de Proximitat del Camp de Tarragona, al supermercat d’Altafulla, amb una assistència de...
La Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya (FCAC) ha mantingut una reunió, en el marc del Grup de Treball de Ramaderia, amb l'equip la...
La Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya (FCAC) manifesta l’oposició frontal a qualsevol proposta que impliqui la destrucció de sòl...
A la sala del centenari del Celler Cooperatiu de Vila-rodona, la Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya ha celebrat la jornada anual...
OFICINA BARCELONA
Casa de l'Agricultura
C. Ulldecona, 21-33, 3a pl.
08038 Barcelona
Tel: 932 260 369 | fcac@fcac.coop
Hivern: dilluns a dijous de 8.30 a 17.30 h | divendres de 8.30 a 14 h
Estiu: dilluns a divendres de 8 a 15 h