Utilització bàsica d'una llengua estrangera en la recepció i relació amb el client.
Comunicació en l’atenció al client i tractament de queixes i reclamacions.
Documentació administrativa i comercial.
Persones que vulguin aprendre i/o perfeccionar l’idioma d'anglès i que no tinguin un nivell avançat.
Interpretar informacions, instruccions i peticiones de la gestió administrativa en relació amb el client, per atendre i satisfer les seves demandes i informar-los amb un cert grau de seguretat.
Transmetre informació oral en anglès a través de descripcions, gravacions o lectures, per a portar terme la comunicació de les activitats de gestió administrativa amb el client.
Redactar i emplenar textos senzills de caràcter administratiu, sense errors gramaticals ni ortogràfics, per a transmetre informació senzilla, realitzar peticions o descripcions d’activitats, productes o altres aspectes.
Comunicar-se oralment i amb fluïdesa amb clients, atenent els seus requeriments de forma presencial, telefònica, o telemàtica per a realitzar amb eficàcia les gestions administratives pròpies.
Comprendre les idees generals i els detalls de les gestions administratives en relació amb el client.
Interpretar documentació senzilla de caràcter administratiu, obtenint informacions rellevants i utilitzant material de consulta i diccionaris.
Produir missatges orals en situacions no complexes de l’àmbit social i professional de l’àrea d’administració i recepció, realitzant un ús adequat de les normes de cortesia.
Ordinador o Tablet amb connexió a Internet.
Navegadors actualitzats a l’última versió disponible. Evitar Internet Explorer i Google Chrome, es recomana Mozilla Firefox
Deshabilitar bloqueig de finestres emergents en els navegadors per a la direcció del campus.