Introducció als conceptes de xarxa social, comunitat, cultura, identitat i reputació
- Conceptes bàsics.
- La privacitat a les xarxes socials.
- Bons hàbits en l’ús de les xarxes socials.
- Les xarxes socials com un lloc de retrobament i socialització a Internet.
- Examen.
Evolució dels mitjans socials
- Orígens de les xarxes socials.
- Història de les xarxes socials.
- Historia recent de les xarxes socials.
- Què és la Web 20?
- Examen.
- Activitat d’avaluació.
Principals mitjans 2.0, xarxes socials horitzontals i verticals
- Blogs.
- Wikis.
- Fòrums.
- Xarxes socials horitzontals.
- Xarxes socials verticals.
- LinkedIn.
- YouTube.
- Instagram.
- Pinterest.
- Xarxes de contingut.
- Xifres globals d’ús de noves tecnologies.
- Examen.
- Activitat d’avaluació.
Xarxes socials i telefonia mòbil
- Navegar en telèfons intel·ligents.
- Estadístiques al voltant dels telèfons intel·ligents i tabletes.
- Cap a on va el mercat.
- Xarxes socials en telèfons intel·ligents.
- Examen.
- Activitat d’avaluació.
Introducció al màrqueting a les xarxes socials: com pot ajudar el SMM a l’empresa
- Conceptes bàsics sobre el màrqueting digital.
- El nou valor de marca i el seu posicionament.
- Màrqueting viral: comunicació, participació, virilitat.
- L’estratègia: el màrqueting social dins del màrqueting mixt.
- Examen.
- Activitat d’avaluació.
Publicitat en social media
- Segmentació en la publicitat.
- Anunciar-se i aconseguir seguidors a les xarxes socials.
- Què és l’analítica web.
- Introducció a Google Analytics.
- L’analítica a les xarxes socials.
- Examen.
Exemples de campanes a social media
- Exemple de campanya de moda.
- Exemple de campanya material d'oficina.
- Exemple de campanya de begudes.
- Exemple de campanya Productos alimentaris.
- Exemple de campanya roba esportiva.
- Examen.
Tendències: el futur dels mitjans socials
- Cloud computing, serveis al núvol.
- Simplicitat, usabilitat.
- Privacitat.
- Examen.
- Activitat d’avaluació.
Examen final
- Persones que vulguin promocionar la seva empresa a les xarxes socials, sense necessitat de tenir coneixements previs en xarxes socials o d’altres eines de promoció.
- Utilitzar les xarxes socials i els serveis 2.0 i la seva aplicació a l’empresa.
- Entendre els conceptes bàsics relacionats amb les xarxes socials, comunitat, cultura, identitat i reputació.
- Conèixer els bon hàbits en la utilització i privacitat de les xarxes socials.
- Comprendre el concepte de xarxes socials com un lloc de retrobament i socialització a Internet.
- Conèixer els orígens i la història entorn a les xarxes socials.
- Saber el concepte de Web 2.0 i els principals mitjans 2.0.
- Diferenciar les xarxes socials horitzontals, verticals i les de contingut.
- Exposar les xifres globals d’utilització de les noves tecnologies.
- Conèixer la navegació realitzada a través de telèfons intel·ligents.
- Exposar les estadístiques al voltant dels telèfons mòbils.
- Entendre les tendències del mercat respecte a les xarxes socials i la telefonia mòbil.
- Saber com s’han incorporat les xarxes socials als telèfons intel·ligents.
- Estudiar els termes bàsics relacionats amb el màrqueting digital.
- Analitzar el nou valor de marca i el seu posicionament.
- Estudiar el màrqueting viral i els seus factors pel que fa a la comunicació, participació i vitalització.
- Establir l’estratègia a seguir en el màrqueting en les xarxes socials.
- Analitzar el màrqueting social dins del màrqueting mixt.
- Comprendre la segmentació en la publicitat i l’analítica web.
- Conèixer el glossari de termes utilitzats en la publicitat a les xarxes socials.
- Publicitar-se i aconseguir seguidors a les xarxes socials.
- Saber com funciona Google Analytics.
- Conèixer diferents exemples de campanes a les xarxes socials, relacionades con la moda, el material d’oficina, les begudes, els productes alimentaris i la roba esportiva.
- Explicar les tendències pel futur dels mitjans socials.
- Estudiar els aspectes de simplicitat, usabilitat i privacitat en els mitjans socials.
- Ordinador, tauleta o smartphone amb connexió a Internet.
- Navegadors actualitzats en l’última versió disponible.
- Deshabilitar bloqueig de finestres emergents.
- Última versió d’Adobe Reader.
- Habilitar el so.