Internet, Web 2.0 i xarxes socials
- Introducció.
- Breu història sobre internet.
- La Web: 1.0, 2.0 i 3.0.
- Xarxes socials i la seva importància a l’actualitat.
Nova etapa: departament de comunicació i xarxes socials
- Introducció.
- Xarxes socials a l'empresa. Diferències entre social media i xarxes socials.
- Perfil del treballador als mitjans socials.
Màrqueting a les xarxes socials
- Màrqueting a les xarxes socials.
- Introducció.
- Màrqueting on-line i màrqueting off-line.
- Pla d'estratègies de mitjans socials.
Què és Twitter?
- Introducció.
- Coneixent Twitter.
- Antecedents i orígens de Twitter.
- Fonaments de Twitter.
Registre, inici de sessió i configuració del compte
- Introducció.
- Correu electrònic, usuari i contrasenya.
- Configuració del perfil.
- Quina és la nostra competència?
- Posicionament del nostre compte.
Rols a Twitter
- Introducció.
- Classificació i tipus d'usuari.
- Com actuar davant d'un Trol.
Twitter a l'estratègia de màrqueting
- Introducció.
- Twitter per a aconseguir objectius.
- Twitter per a crear marca.
- Twitter per a vendre productes.
- Twitter per a gestionar crisi.
Gestió, monitorització i anàlisi d'usuaris a Twitter
- Introducció.
- Estructura d'un twitt.
- Concepte de monitoritzar: Hootsuite, TweetDeck i SocialBro.
- Anàlisi d'usuaris: públic objectiu i competència.
Identitat digital i reputació on-line
- Introducció.
- Com em comporto i com em veuen els altres.
- El meu rastre a internet: La identitat digital.
Analítica de resultats
- Introducció.
- KPI, ROI, IOR, ROE, ROO.
- Twitter Analytics.
Aplicacions per Twitter
- Introducció.
- Twitter Cards.
- Sortejos i concursos.
- Altres eines de gestió.
- Glossari.
- Bibliografia.
- Qualsevol persona que vulgui entendre el funcionament de l’aplicació Twitter i aprofitar al màxim totes les seves possibilitats.
- Entendre el funcionament de la web 2.0 per aprofitar així totes les possibilitats al departament de màrqueting de l'empresa.
- Aprendre els passos bàsics a seguir per a la gestió de mitjans socials a una empresa.
- Entendre Twitter com una potent eina per a dirigir estratègies de comunicació i màrqueting en línia.
- Comprendre el perfil d'un treballador de mitjans socials.
- Aprendre a resoldre una crisi de reputació a les xarxes socials.
- Comprendre la importància de l'analítica de Twitter i tenir un primer contacte amb Twitter Analytics.
- Conèixer diferents eines de gestió de Twitter.
- Aprendre a resoldre una crisi de reputació a les xarxes socials.
- Establir les bases per a la creació i difusió de contingut al voltant d'una estratègia prèviament organitzada.
- Desenvolupar la creativitat i potenciar la resolució de conflictes.
- Adquirir la capacitat d'investigar noves eines i fomentar l'autoaprenentatge, gràcies als coneixements bàsics adquirits.
- Ordinador o Tablet amb connexió a Internet.
- Navegadors actualitzats a l’última versió disponible. Evitar Internet Explorer, es recomana Google Chrome o Mozilla Firefox
- Deshabilitar bloqueig de finestres emergents en els navegadors per a la direcció del campus.
- Última versió d’Adobe FlashPlayer i Adobe Reader.
- Habilitar so i micròfon.