- Professionals del màrqueting, la comunicació i les relacions públiques, periodistes, directius d’empreses i directors comercials.
- Persones extravertides i creatives, amb habilitats de comunicació, capaces de conversar i empatitzar amb el client en un món 2.0.
- Adquirir les habilitats, coneixements i actituds necessàries per a desenvolupar la professió de Community Manager.
- Desenvolupar una estratègia de comunicació eficaç a les xarxes socials.
- Conèixer les eines que et permetran treure el major rendiment de les xarxes socials de la teva empresa.
- Planificar i gestionar els coneixements, així com analitzar els resultats de la presència de la teva marca a les xarxes socials.
- Ordinador o Tablet amb connexió a Internet.
- Navegadors actualitzats a l’última versió disponible. Evitar Internet Explorer, es recomana Google Chrome o Mozilla Firefox
- Deshabilitar bloqueig de finestres emergents en els navegadors per a la direcció del campus.
- Última versió d’Adobe FlashPlayer i Adobe Reader.
- Habilitar so i micròfon.