Curs impartit per ESADE Business School, sent una de les escoles de negoci més reconegudes a nivell mundial, que proporciona una experiència d’aprenentatge moderna, innovadora i intrínsecament digitalitzada, mitjançant la innovació i la creativitat.
- Transformació cap a l’economia d’impacte i reporting.
- Reporting ESG.
- Implicacions estratègiques: Establint el propòsit com a punt de partida.
- Sostenibilitat integrada en l’estratègia de l’empresa.
- Desplegament de l’estratègia i alineació de stakeholders.
- Cercant oportunitats: Sostenibilitat integrada en el model de negoci.
- Generant credibilitat.
- Gerents i comandaments intermedis que hagin de realitzar un reporting a l’empresa a nivell directiu.
- Persones responsables de definir l’estratègia i la cultura de l’organització
En referència al reporting:
- Entendre la complexitat del reporting no financer i les implicacions estratègiques de les empreses per als requeriments reguladors de divulgació.
- Identificar els marcs de reporting ESG i els reptes actuals.
- Fer ús de les evidències per a generar credibilitat en el propòsit de l’empresa i el seu compromís amb la sostenibilitat.
Respecte a la transformació cap a l’impacte:
- Comprendre i reafirmar els reptes i oportunitats derivades de la sostenibilitat per a les empreses i el paper motor de les empreses.
- Unir-se amb el propòsit empresarial amb els ODS (objectius de desenvolupament sostenible) i establir el punt de partida i l’ambició futura.
- Definir l’estratègia de sostenibilitat, identificar stakeholders prioritaris i model organitzatiu per a impulsar el canvi.
- Integrar l’estratègia de sostenibilitat dins de la innovació del model de negoci per avançar cap a l’economia d’impacte.
- És necessari disposar d’un PC capaç de navegar per Internet. Es recomana el Google Chrome perquè és el navegador que dóna menys problemes.