La imatge 2.0
- La imatge.
- Reputació on-line.
- ROI.
- Petjada digital.
- Xarxa de contactes.
- Qüestionari d’autoavaluació.
- Activitat d’avaluació.
Màrqueting 2.0
- Estratègies de màrqueting.
- La teva marca, el teu producte. Saber vendre’t.
- La clau, la diferenciació.
- La comunicació 2.0.
- La comunicació no verbal.
- Qüestionari d’autoavaluació.
- Activitat d’avaluació.
Posicionament i reputació
- Posicionament i reputació.
- SEO i SEM.
- Mètodes de pagament: google Ads, AdSense.
- Qüestionari d’autoavaluació.
- Activitat d’avaluació.
Promoció i anàlisi
- Introducció al màrqueting on-line i la seva aplicació al sector.
- Promociona el teu lloc web de forma òptima amb posicionament natural.
- Rendibilitat de posicionament (ROI).
- Eleccions d’estratègies de posicionament amb màrqueting de continguts.
- Les 4 claus del màrqueting de continguts.
- La importància del vídeo màrqueting per al posicionament a Google.
- Qüestionari d’autoavaluació.
- Activitat d’avaluació.
- Professionals interessats en tenir coneixements sobre l’organització, administració i gestió de marques dins l’empresa.
- Persones que vulguin conèixer les estratègies digitals per a fer créixer eun negoci utilitzant el màrqueting digital.
- Professionals que vulguin adquirir noves competències per a captar clients en el món digital.
- Conèixer els conceptes d’imatge i reputació a la xarxa, per a construir una imatge personal.
- Aprendre a gestionar els aspectes bàsics que intervenen en la creació de nostra petjada digital.
- Conèixer els paràmetres adequats per a calcular la rendibilitat de la creació de la imatge personal a la xarxa.
- Aprendre a manejar la reputació on-line i el posicionament de la imatge a la xarxa.
- Conèixer les diferents estratègies de màrqueting personal en l’àmbit 2.0.
- Aprendre a diferenciar-nos de la nostra competència com a professionals.
- Saber vendre’ns com a professionals promocionant la nostra marca personal.
- Conèixer les eines per aconseguir el posicionament que la marca o l’empresa persegueix.
- Comprendre les diferències entre AdSense i l’AdWords.
- Conèixer els factors bàsics que influeixen en el posicionament en buscadors a través de SEO.
- Entendre les característica d’Ads i Adsense.
- Establir una estratègia a SEM mitjançant el pagament, per a poder habilitar procediments per mitjà d’AdSense i AdWords.
- Conèixer les noves tècniques de posicionament més eficients per a la nostra marca.
- Promocionar el nostre espai web mitjançant les diferents tècniques de posicionament natural.
- Conèixer les característiques del màrqueting de continguts i saber aplicar-lo.
- Calcular el ROI per a conèixer el retorn d’inversió en el nostre negoci i la pertinència de l’estratègia de màrqueting que hem impantat.
- Ordinador o Tablet amb connexió a Internet.
- Navegadors actualitzats a l’última versió disponible. Evitar Internet Explorer i Google Chrome, es recomana Mozilla Firefox
- Deshabilitar bloqueig de finestres emergents en els navegadors per a la direcció del campus.
- Última versió d’Adobe FlashPlayer i Adobe Reader.
- Habilitar so i micròfon.