El protocol a l’empresa i el pla de màrqueting digital
- El protocol a l’empresa.
- Concepte de protocol.
- Tipus de protocol.
- Protocol a l’empresa.
- Resum.
Relacions públiques i màrqueting
- Introducció.
- Introducció a la publicitat actual.
- La publicitat i la Web.
- El màrqueting unidireccional de la interrupció.
- Antigues normes del màrqueting.
- Les relacions públiques i la premsa.
- Antigues normes de les relacions públiques.
- Noves normes del màrqueting i de les relacions públiques.
- Resum.
La figura del community manager
- Introducció.
- Què és un community manager i de que s’encarrega? Habilitats, aptituds i actituds d’un community manager. Funcions i responsabilitats d’un community manager.
- Els objectius d’un community manager.
- Tipus de community manager.
- Resum.
- Xarxes socials i web 2.0 (I)
- Introducció.
- Mitjans socials.
- Xarxes socials.
- Resum.
Xarxes socials i web 2.0 (I)
- Introducció.
- Blogs Microblogging.
- Podcast.
- Plataformes de vídeo.
- Plataformes de fotografia.
- Resum.
Xarxes socials i web 2.0 (II)
- Introducció.
- Blogs Microblogging.
- Podcast.
- Plataformes de vídeo.
- Plataformes de fotografia.
- Resum.
- Professionals que vulguin donar notorietat a la seva empresa a internet i saber gestionar els seus perfils socials.
- Diferenciar les característiques de l’entorn 2.0, la nova comunicació on-line i l’impacte de les xarxes socials i totes les possibilitats que ens ofereixen per a projectar la imatge/marca a través de la web social.
- Gestionar la imatge de la seva empresa a internet a través de les xarxes socials i adequar els continguts per a internet, en base a les necessitats dels usuaris.
- Establir objectius de comunicació a les xarxes socials i elaborar un pla de comunicació i la seva implementació.
- Determinar com s’ha d’aplicar el protocol en les diferents situacions i contextos.
- Analitzar l’evolució del màrqueting i de la seva relació amb les relacions públiques al llarg del temps.
- Comprendre les principals funcions i responsabilitats del perfil del community manager professional.
- Conèixer les principals xarxes socials que les empreses poden utilitzar a nivell professional.
- Ordinador, tauleta o smartphone amb connexió a Internet.
- Navegadors actualitzats en l’última versió disponible.
- Deshabilitar bloqueig de finestres emergents.
- Última versió d’Adobe Reader.
- Habilitar el so.