Funció del màrqueting i les estratègies en entorns digitals
Introducció al màrqueting digital, abordant la figura del social media manager, encarregat de realitzar l’estratègia i la planificació de les xarxes socials.
Implementació de l’estratègia de màrqueting: segmentació i posicionament
Claus de la investigació comercial a internet mitjançant diferents formes d’estudi, recollida d’informació i creació de comunitats virtuals. Públic al què hem de dirigir-nos i posicionar-nos.
Growth Hacking i els embuts de venda
Com funciona l’eCommerce. Claus relacionades amb la UX design i UX experience. Metodologies CMR i brand & Content marketing.
Introducció al copywriting
Els 5 nivells de consciència de Schwartz, diferents tipus de pàgines web, elements visuals, etc. la figura del media buyer o especialista en publicitat on-line.
La retenció. Eines i mètriques
Els KPI´s, com definir-los i utilitzar-los de forma estratègica. Diferents tipus de mètriques i palanques per a fomentar la retenció de l’usuari.
Campanyes de màrqueting a les xarxes socials
Eines com Facebook i Instagram Ads i saber anunciar-nos en aquestes xarxes socials. Google Ads, com una eina fonamental per a qualsevol Media Manager. Diferents Social Ads relacionades amb Twitter, LinkedIn i Youtube.
Requisits bàsics
Altres requisits tècnics mínims
OFICINA BARCELONA
Casa de l'Agricultura
C. Ulldecona, 21-33, 3a pl.
08038 Barcelona
Tel: 932 260 369 | fcac@fcac.coop
Hivern: dilluns a dijous de 8.30 a 17.30 h | divendres de 8.30 a 14 h
Estiu: dilluns a divendres de 8 a 15 h