Mirem aparadors?
- Introducció.
- Evolució de l’aparador.
- Funcions i objectius.
- El visual marxandatge i l’aparador com a elements de comunicació.
- Resum.
- Enfocament de màrqueting.
- Introducció.
- Estratègia comercial.
- Públic objectiu.
- Imatge de marca.
- Posicionament.
- Objectius.
- Segmentació del públic objectiu.
- Missatge de comunicació.
- Eficàcia de l’aparador.
- Resum.
Enfocament teòric
- Introducció.
- Principis bàsics.
- Principis de muntatge.
- Resum.
Enfocament visual
- Introducció.
- De la comunicació a la imatge corporativa.
- Principis de composició.
- Tècniques de presentació.
- El tema.
- Recursos i mitjans.
- Resum.
Altres elements de l’enfocament visual
- Introducció.
- Què és el color?.
- Elements d’ambientació.
- Senyalització.
- Il·luminació.
- Resum.
- Glossari.
- Professionals que vulguin aprendre a optimitzar els seus propis recursos amb un bon estilisme cap al seu aparador i botiga.
- Conèixer la importància de l’aparador com a mitjà de comunicació amb el client.
- Reconèixer la influència dels factors que van a incidir en la comunicació.
- Adquirir els coneixements tècnics del marxandatge per a impulsar les vendes de l’establiment.
- Identificar els elements de l’enfocament del màrqueting en la realització del projecte.
- Aplicar els conceptes teòrics de composició visual.
- Planificar el disseny, elaboració de maqueta, muntatge i desmuntatge de l’aparador.
- Potenciar el visual marxandatge a l’interior del punt de venda.
- Analitzar els resultats de vendes per a la continua millora de l’aparador.
- Ordinador o Tablet amb connexió a Internet.
- Navegadors actualitzats a l’última versió disponible. Evitar Internet Explorer i Google Chrome, es recomana Mozilla Firefox.
- Deshabilitar bloqueig de finestres emergents en els navegadors per a la direcció del campus.
- Última versió d’Adobe FlashPlayer i Adobe Reader.
- Habilitar so i micròfon.