Fidelització de clients i la seva importància en els mercats actuals
- Introducció.
- Fidelització: conceptes claus.
- El client del segle XXI.
- Què causa la fidelitat?.
- La satisfacció del client i les seves expectatives.
- Model del trèvol de la fidelització.
- Avantatges de comptar amb clients fidelitzats.
- Resum.
L'empresa orientada al client
- Introducció.
- Repensar al client.
- Factors organitzatius.
- El màrqueting intern.
- Màrqueting relacional, un canvi de paradigma.
- El venedor com a assessor, la venda relacional.
- La gestió de la cadena de subministrament.
- Fidelització a la PIME.
- Resum.
La gestió de la cartera de clients
- Introducció.
- Tipus de client.
- La segmentació de la cartera de clients.
- De client possible a client prescriptor.
- Customer relationship management (CRM).
- Resum.
Instruments de fidelització
- Introducció.
- L'atenció personalitzada pel client.
- Programes de fidelització de clients.
- Customer experience management, l'experiència de marca.
- La personalització.
- Inbound màrqueting.
- Content màrqueting com a valor afegit.
- Mobilitat i localització: el geomàrqueting.
- La reputació on-line.
- Resum.
El pla de fidelització
- Introducció.
- Disseny d'un pla de fidelització.
- Programes de fidelització en línia.
- El mesurament de l'èxit de el programa.
- Com recuperar el client que se'n va.
- Cas d'èxit.
- Resum.
- Persones que vulguin descobrir les necessitats del client, dominar el procés de vendes i augmentar la seva efectivitat comercial, aconseguint, a més a més, la fidelització del client.
- Comprendre la importància de la fidelització de clients a qualsevol empresa i els beneficis que aporta comptar amb clients lleials.
- Conèixer diferents estratègies per atraure, retenir i recuperar clients.
- Analitzar la necessitat de situar el client al centre de l'organització i oferir-li una atenció, un contacte i un servei diferenciadors de la competència.
- Entendre els avantatges de l'ús de les diferents eines de fidelització disponibles per a les empreses.
- Implantar una estratègia de màrqueting relacional i de gestió de les relacions amb els clients (CRM).
- Aconseguir la fidelització de clients a través d'internet i les xarxes socials.
- Saber els avantatges de la segmentació de la cartera de clients i desenvolupar tècniques per dur a terme una segmentació eficaç.
- Dissenyar un programa de fidelització eficaç i rendible.
- Ordinador o Tablet amb connexió a Internet.
- Navegadors actualitzats a l’última versió disponible. Evitar Internet Explorer, es recomana Google Chrome o Mozilla Firefox
- Deshabilitar bloqueig de finestres emergents en els navegadors per a la direcció del campus.
- Última versió d’Adobe FlashPlayer i Adobe Reader.
- Habilitar so i micròfon.