Persones que vulguin millorar les seves habilitats comunicatives, treballant més específicament els casos de persones que han de donar respostes automàtiques.
Analitzar l’impacte de la resposta automàtica dins l’àmbit laboral i la importància de la intel·ligència emocional per a la seva gestió i millora.
Identificar les principals causes de la resposta automàtica dins l’àmbit laboral, el seu impacte i els efectes de l’actitud i la intel·ligència emocional.
Analitzar la influència de l‘actitud en la resposta automàtica dins l’àmbit laboral, des de les personals com a potencial per a una resposta resolutiva i optimista.
Determinar la importància de la intel·ligència emocional i les seves habilitats dins l’àmbit laboral com a àrees de gran influència en la resposta automàtica de les persones.
Analitzar les habilitats necessàries per aconseguir una resposta adequada i adaptada, des de la comunicació, l’escolta o l’empatia fins a la motivació i el benestar personal.
Ordinador o Tablet amb connexió a Internet.
Navegadors actualitzats a l’última versió disponible. Evitar Internet Explorer i Google Chrome, es recomana Mozilla Firefox
Deshabilitar bloqueig de finestres emergents en els navegadors per a la direcció del campus.