Tècniques avançades de secretariat
- L’evolució de la professió.
- El secretariat executiu.
- La seva orientació professional: persones/tasques.
- Ser imatge de l’empresa, de direcció.
- Ètica, estètica, respecte i honestedat.
- Els estils de direcció. Liderar o dirigir.
- L’organització de la feina.
- Gestió telefònica.
- Les Tic’s i les xarxes socials.
- L’oficina sense papers: Gestió Integral Documental.
- L'organització de reunions d’empresa.
- Els diferents tipus de documents.
- El correu electrònic i la seva gestió.
- Organització de viatges d’empresa.
Qualitat i servei en l’atenció al client
- L’atenció al client com a disciplina.
- Els pilars de l’atenció al client.
- Com aconseguir una comunicació eficaç.
- La comunicació no verbal.
- L’art de fer preguntes.
- Identificar les necessitats del client.
- Tipologia de clients.
- Tipus d’interacció amb el client.
- El contacte presencial.
- El contacte telefònic.
- El correu electrònic.
- Com gestionar situacions difícils.
- Atenció al client i xarxes socials.
- Reputació digital i atenció al client.
Tècniques avançades d’arxiu i gestió documental
- Orígens de l’arxiu.
- Què és l’arxiu i quina és la seva finalitat.
- Finalitat i objectiu d’un arxiu.
- Unificació de documents.
Protocol empresarial i organització d’actes
- Protocol empresarial i protocol social.
- En quins àmbits s’aplica el protocol i per a què serveix.
- Què és la cortesia i quina és la seva funció?.
- Usos, costums i convencions.
- Salutacions, presentacions i cortesia en els llocs públics.
- El protocol a la taula. Presidències i precedències a les taules.
- La cessió de les presidències.
- Criteris d’ordre a les empreses.
- El paper de la persona secretària i de direcció en la recepció de visites.
- Les reunions de feina.
- Els dinars d’empresa i la seva tipologia.
- Protocol i organització d’actes.
La Comunicació empresarial
- Elements de la comunicació. El procés comunicacional. Tipus de comunicació a l’empresa.
- Les barreres de la comunicació.
- La comunicació en temps de crisi. Estratègies d’èxit.
- Les xarxes relacionals. Pautes de redacció a la xarxa.
- La sinonímia i la riquesa del vocabulari. L’empobriment del llenguatge. Recursos.
- La comunicació oral i la comunicació 2.0
- La comunicació telefònica.
- La comunicació amb la premsa.
- La comunicació persuasiva i les relacions públiques.
- Persones secretàries i assistentes de direcció que vulguin actualitzar els seus coneixements i assumir noves competències i responsabilitats.
- Persones secretàries de departament que vulguin millorar professionalment.
- Professionals amb necessitat de reciclatge en les seves tècniques a la feina.
- Persones que vulguin obrir nous horitzons laborals.
- Aprendre noves tècniques de secretariat.
- Conèixer deferents tipus de clients i saber tractar-los adequadament.
- Dominar totes les tècniques i eines per a elaborar les comunicacions d’empresa.
- Aprendre les regles de protocol per a l’organització de tot tipus d’actes.
- Aconseguir un lideratge motivador i una excel·lent gestió d’equips.
- Millorar les relacions professionals per a ser més eficient en totes les tasques.
- Gestionar eficaçment els arxius i tota la documentació de l’empresa.
És necessari disposar d’un PC amb algun d’aquests navegadors: Chrome 9-16, Firefox 4-9, Internet Explorer 9, Maxthon 3.0, SeaMonkey 2.1-2.3, Opera 11.50, Safari 5.1, Chrome 17-22, Firefox 10-15, Internet Explorer 10, Opera 12, Safari 6. Tot i que el més recomanable és Google Chrome, ja que les seves versions són les que donen menys problemes, tenint en compte que les seves actualitzacions són més senzilles i freqüents.
Per a poder visualitzar la Web s'haurà de tenir instal·lat el plugin de Macromedia Flash 8 i l’Adobe PDF.