La comunicació oral
- El llenguatge oral.
- La comunicació no verbal.
- La comunicació verbal i no verbal en la comunicació presencial.
- La comunicació telefònica.
- Normes de seguretat, registre i confidencialitat en la comunicació presencial.
La comunicació escrita
- L’escriptura com a mitjà de comunicació.
- Equips i sistemes de comunicació escrita.
- Comunicacions escrites internes de caràcter breu.
Aplicacions i mitjans informàtics que intervenen en la gestió de la comunicació empresarial
- El correu electrònic.
- L’agenda electrònica.
- Notes.
- Tasques i calendari.
- Processador de textos.
Avaluació final
- Professionals que tinguin una relació directa amb la comunicació escrita (redacció de correus electrònics, redacció d'informes, etc.) i amb la comunicació oral (presentacions, atenció telefònica, videotrucades i discursos).
- Persones que vulguin ampliar els seus coneixements en aquest àmbit.
- Aplicar tècniques de comunicació escrita en la confecció d’avisos, ròtols i altres documents d’informació anàlegs, mitjançant la utilització d’instruments d’escriptura manuals o electrònics.
- Utilitzar tècniques bàsiques de comunicació presencial, transmetent informació operativa i d’imatge corporativa d’acord amb els usos i costums socioprofessionals rutinaris.
- Utilitzar tècniques bàsiques de comunicació telefònica i telemàtica per a proporcionar informació operativa, aplicant els protocols i les pautes d’imatge corporativa.
- Ordinador o Tablet amb connexió a Internet.
- Navegadors actualitzats a l’última versió disponible. Evitar Internet Explorer i Google Chrome, es recomana Mozilla Firefox
- Deshabilitar bloqueig de finestres emergents en els navegadors per a la direcció del campus.
- Última versió d’Adobe FlashPlayer i Adobe Reader.
- Habilitar so i micròfon.