Fonaments de les neurovendes
- La importància de desenvolupaments d’habilitats comercials.
- Què són les neurovendes?.
- Com sorgeix la combinació de neurociència i negocis?.
- Tècniques de neuromàrqueting a nivell tecnològic.
- Tècniques neuromàrqueting a nivell psicològic.
- Diferència entre neuromàrqueting i neurovendes.
El cervell racional i emocional
- Com funciona la ment humana?.
- Cervell límbic o emocional.
- Com arribar al cervell emocional o límbic?.
- Activa el cervell amb el tacte.
- Activa el cervell amb l’olfacte.
- Activa el cervell amb l’oïda.
- Activa el cervell amb la vista.
- Activa el cervell amb el gust.
- Cervell racional o neocòrtex.
- Com arribar al cervell racional o neocòrtex.
- Zones del cervell associades en el procés de compra.
Estratègies infal·libles de vendes
- El cervell reptilià o instintiu.
- Com estimular el cervell reptilià?.
- Passos per a influir en el cervell reptilià.
- Balança entre el cervell límbic i l’instintiu.
- Clau: Guanys o pèrdues, què és més fort pel cervell reptilià?.
- Tres factors a tenir en compte per a vendre més al cervell reptilià.
- L’efecte halo (halo effect).
- Efecte arrossegament (bandwagon effect).
- Efecte ancoratge (anchoring).
- Procés comercial actual.
- Emocions bàsiques.
- Conclusió sobre vendre.
- Aclariment.
- Conclusió.
Professionals que vulguin millorar la seves habilitats comercials, posant especial èmfasis en la comunicació, atenció al client, vendes o màrqueting.
- Entendre que són les neurovendes i per què és important dominar-les.
- Identificar i saber crear arguments de venda que arriben a la part racional/emocional del client i reconèixer la importància d’aquesta part del cervell.
- Identificar i saber crear arguments de venda que arriben a la part instintiva del client i reconèixer la importància d’aquesta part del cervell.
- Ordinador o Tablet amb connexió a Internet.
- Navegadors actualitzats a l’última versió disponible. Evitar Internet Explorer i Google Chrome, es recomana Mozilla Firefox
- Deshabilitar bloqueig de finestres emergents en els navegadors per a la direcció del campus.
- Última versió d’Adobe FlashPlayer i Adobe Reader.
- Habilitar so i micròfon.