Introducció al màrqueting de continguts
- Què és el màrqueting de continguts?
- Principals estratègies del màrqueting de continguts.
- Beneficis.
- Errors comuns.
- Resum.
Definició del pla de màrqueting de continguts
- Definir els objectius.
- Públic al què et dirigeixes.
- Quantitat o qualitat?
- Característiques d'un bon contingut.
- Com implementar un pla de màrqueting de continguts.
- Resum.
Eines útils per a posicionar la marca
- Importància del posicionament de la marca.
- Xarxes socials.
- Pla de comunicació.
- Gestionar l'empremta digital.
- Resum.
- Persones que vulguin aprendre a comunicar-se a la web, treballar la marca i la reputació on-line.
- Analitzar el màrqueting de continguts actual, l'elaboració d'un pla i les estratègies de posicionament més eficaces a la xarxa.
- Reconèixer els principals conceptes i estratègies de màrqueting de continguts, així com els beneficis i errors més comuns a l'actualitat.
- Enumerar els passos i les estratègies necessàries per a definir un pla de màrqueting de continguts que resulti efectiu i significatiu.
- Aplicar diferents eines i estratègies per a l'adquisició de posicionament de la marca personal, des de consells bàsics fins a la gestió de la teva empremta digital.
- Ordinador o Tablet amb connexió a Internet.
- Navegadors actualitzats a l’última versió disponible. Evitar Internet Explorer, es recomana Google Chrome o Mozilla Firefox
- Deshabilitar bloqueig de finestres emergents en els navegadors per a la direcció del campus.
- Última versió d’Adobe FlashPlayer i Adobe Reader.
- Habilitar so i micròfon.