Introducció
- Definició de venda emocional: feeling.
- Intel·ligència emocional.
- Habilitats socials: comunicació, assertivitat, escolta activa.
- Resum.
El client
- Tipologies emocionals dels clients.
- Mecanismes de detecció de necessitats.
- Comportament del comprador.
- La compra com a procés de la presa de decisions.
- Resum.
Optimitzar la gestió de vendes
- L’impuls competitiu.
- Aptitud i actitud com a venedor.
- Creativitat en la gestió de vendes.
- Resum
El radar emocional aplicat a la venda
- El cervell del venedor. El cervell del comprador.
- Àrees de comunicació: llenguatge verbal, llenguatge paraverbal, llenguatge corporal.
- Superar objeccions en la venda.
- La importància de l’espai de venda.
- Resum.
- Personal del departament comercial, màrqueting, atenció al client, venda al públic, servei postvenda, administració, etc.
- Persones de qualsevol organització que realitzi accions d’atenció al client i de màrqueting.
- Definir els principals conceptes relacionats amb la intel·ligència emocional i la seva influencia en la venda.
- Enumerar les diferents tipologies de clientes i les claus per a la detecció de necessitats, anàlisi del comportament i presa de decisions.
- Diferenciar l’actitud, l’aptitud, l’impuls competitiu i la creativitat com a mitjans i aspectes fonamentals per a l’optimització en la gestió de vendes.
- Reconèixer els radars emocionals dins de la venda, des dels diferents aspectes cerebrals fins a la importància i influència de l’espai de venta.
- Ordinador o Tablet amb connexió a Internet.
- Navegadors actualitzats a l’última versió disponible. Evitar Internet Explorer i Google Chrome, es recomana Mozilla Firefox.
- Deshabilitar bloqueig de finestres emergents en els navegadors per a la direcció del campus.
- Última versió d’Adobe FlashPlayer i Adobe Reader.
- Habilitar so i micròfon.