Intel·ligència emocional
- Definició d’intel·ligència emocional.
- Què són les emocions.
- El perfil comercial.
- L’èxit i el fracàs.
Habilitats emocionals
- Definició d’habilitat.
- Autoconsciència.
- Autoregulació.
- Motivació.
- Empatia.
- Habilitats socials.
Comunicació amb el client
- Saber comunicar-nos.
- Comunicació i personalitat.
- Observar, escoltar i actuar.
- Llenguatge parlat.
- Paraules clau. Programació neurolingüística.
- El llenguatge corporal.
- L’escolta activa.
- La comunicació persuasiva.
L’atenció al client
- En què consisteix l’atenció al client.
- Rendibilitat de la professionalitat.
- Elements de la salutació.
- La cura de la imatge.
Conèixer al client
- Qui és el client?
- Estratègies comercials.
- Què volen els clients?
- Orientar la visita i presentació del producte.
- Personalitzar les preguntes.
El client difícil
- La intel·ligència emocional i el client.
- Conèixer-nos a nosaltres mateixos per a conèixer al client.
- Reconèixer emocions alienes.
- Automutilació per a l’èxit.
- Tipus de conductes conflictives.
- Tipus de clients.
- Els clients problemàtics.
- Tècniques per a tractar clients difícils.
La satisfacció del client
- Definició de satisfacció.
- Aspectes de la satisfacció del client.
- Sistema de valors del client.
- Comportament del consumidor.
- Necessitats del client.
- Motivacions de compra.
- Els desitjos del consumidor.
- Professionals que vulguin millorar i/o perfeccionar la seva comunicació amb clients difícils utilitzant la intel·ligència emocional.
- Saber què és la intel·ligència emocional i com funcionem emocionalment.
- Dominar les habilitats emocionals i utilitzar-les per a millorar les nostres relacions amb els clients.
- Comunicar-nos de manera eficient amb els clients difícils, controlant les paraules i els gestos clau per a generar situacions propícies.
- Conèixer les claus de la comunicació persuasiva.
- Controlar les fórmules de l’atenció personalitzada de cada client.
- Conèixer els elements de la salutació i la rendibilitat de la bona imatge.
- Analitzar al client per a aplicar les estratègies comercials apropiades.
- Esbrinar les necessitats del client, els seus desitjos i les seves expectatives per aconseguir la seva satisfacció.
- Orientar-nos al client durant la visita i la presentació del producte.
- Utilitzar les preguntes adequades en funció de la personalitat del client.
- Fer ús de la intel·ligència emocional per a tractar al client difícil.
- Analitzar les característiques de cada client per aconseguir la seva fidelització.
- Disposar d’ordinador. Tot i que els cursos també es poden realitzar des d’una Tablet o mòbil, aquests a vegades donen problemes perquè no es pot veure el contingut complert.
- Tenir connexió a Internet
- Deshabilitar bloqueig de finestres emergents.
- Utilitzar el sistema operatiu Windows, ja que el Mac no és compatible amb tots els cursos.