Introducció
- Història d’Internet.
- La publicitat a Internet: de la publicitat off-line a la publicitat on-line.
Suports i formats publicitaris a Internet
- La pàgina Web. Tipus de websites.
- Banners. Formats i característiques.
- Formats de banner.
- Punts a tenir en compte per el bon disseny d’un banner.
- Els microsites publicitaris.
- L’E-mail màrqueting.
- La contractació d’espai: CPM, CPC, CPL, CPA. El CTR.
- Nous formats i tendències emergents: Rich Media, Mòbil Màrqueting, Geolocalització.
- La consolidació d’Internet com a mitjà publicitari.
La publicitat als buscadors
- La publicitat als buscadores (SEM, Searh Engine Marketing).
- El posicionament als buscadors (SEO, Search Engine Optimization).
- El SEO a l’actualitat.
Publicitat a la Web 2.0
- El nou valor de la marca.
- Prosumer, el nou consumidor.
- La publicitat en els mitjans socials.
- Blog, microblogging, videoblogs, audioblogs, podcasts?
Principals xarxes socials i formats publicitaris. Social Media Marketing (SMM) i Social Media Optimization (SMO)
- SMM i SMO: Optimització i Màrqueting en mitjans socials.
- La reputació corporativa on-line.
- Promoció a les xarxes socials.
- Introducció.
- Facebook.
- Twitter.
- Màrqueting a Linkedin.
- Màrqueting a Youtube.
Les aplicacions on-line per a mòbils
- Professionals de l`àrea de màrqueting i publicitat i persones que vulguin dominar els principals conceptes, estratègies i eines fonamentals per a prendre decisions de negoci relacionades amb Internet de forma exitosa.
- Treballar i estudiar els conceptes clau per entendre el mercat publicitari on-line.
- Dominar la terminologia pròpia de l’entorn publicitari on-line.
- Determinar els formats publicitaris on-line desitjats per a una campanya a Internet.
- Conèixer les noves tendències del mercat publicitari.
- Desenvolupar una campanya on-line integral amb diferents suports.
- Mesurar la inversió de la seva campanya a buscadors.
- Diferenciar les utilitats i possibilitats dels mitjans socials a nivell publicitari.
És necessari disposar d’un PC capaç de navegar per Internet. Es recomana el Google Chrome perquè és el navegador que dóna menys problemes.