Introducció a les xarxes socials i als recursos d’Internet
- Introducció.
- Les xarxes socials i els recursos d’Internet.
- Fitxa resum de cada xarxa social i recurs d’Internet.
- Taula resum de xarxes socials i recursos d’Internet per a cada tipus d’empresa.
- Resum.
L’empresa a Facebook
- Introducció.
- Requisits per donar-se d’alta. Avantatges.
- Empresas que han d’estar a Facebook.
- Conceptes bàsics de Facebook.
- Passos a seguir per a donar-se d’alta a una pàgina d’empresa a Facebook.
- Personalització de la pàgina d’empresa.
- Consells i suggeriments per a promocionar la pàgina d’empresa.
- Resum.
L’empresa a Twitter
- Introducció.
- Requisits per donar-se d’alta. Avantatges.
- Empresas que han d’estar a Twitter.
- Passos a seguir per a donar-se d’alta a una pàgina d’empresa a Twitter.
- Personalització del perfil d’empresa.
- Consells i suggeriments per a promocionar l’empresa a Twitter.
- Resum.
L’empresa a Google
- Introducció.
- Coneixent Google.
- Requisits para donar-se d’alta a Google My Business. Avantatges.
- Empreses que han d’estar a Google My Business.
- Passos a seguir per a donar d’alta a una empresa a Google My Business.
- Personalització dels serveis per a una empresa a Google.
- Google AdWords.
- Consells i suggeriments per a promocionar l’empresa a Google My Business.
- Resum.
L’empresa a YouTube
- Introducció.
- Requisits per donar-se d’alta. Avantatges.
- Empreses que han d’estar a YouTube.
- Crear un canal d’empresa a YouTube. Pas a pas.
- Personalització del perfil d’empresa.
- Consells i suggeriments per a promocionar l’empresa a YouTube.
- Resum.
L’empresa a d'altres xarxes socials
- Introducció.
- Pinterest.
- Instagram.
- LinkedIn.
- Resum.
Aplicacions i llocs web per a promocionar l’empresa
- Introducció.
- Aplicacions basades en geolocalització.
- Buscadors i directoris d’empreses.
- Llocs web de compra col·lectiva.
- Resum.
Altres formes de promocionar l’empresa
- Introducció.
- Pàgines web.
- Tendes on-line.
- WhatsApp.
- Resum.
- Persones que vulguin promocionar la seva empresa a través d’Internet, sense necessitat de tenir coneixements previs en xarxes socials o d’altres eines de promoció.
- Conèixer i aplicar les diferents eines que existeixen per promociona una PIME a través d’Internet, des de les xarxes socials a d’altres formes de promoció a través de la web
- Saber quina promoció és la més adequada per a cada tipus d’empresa.
- Crear perfils d’empresa a cada una de les xarxes socials, i donar-se d’alta a les aplicacions i llocs Web.
- Conèixer les avantatges que ofereix l’ús de cada eina per a cada tipus d’empresa.
- És necessari disposar d’un PC capaç de navegar per Internet. Es recomana el Google Chrome perquè és el navegador que dóna menys problemes.