Funció del Màrqueting i les estratègies en entorns digitals
Introducció en el màrqueting digital, abordant la figura del social media manager, encarregat de realitzar l’estratègia i planificació de les xarxes socials.
Implementació de l’estratègia de màrqueting: segmentació i posicionament
Es mostren les claus de la investigació comercial a internet mitjançant diferents formes d’estudi, recollida d’informació i creació de comunitats virtuals. D’aquesta manera, es podrà saber a quin públic hem de dirigir-nos i com posicionar-nos davant d’aquest.
Growth Hacking i els embuts de venda
S’entendrà com funciona l’eCommerce. A més a més, es treballaran diferents claus relacionades amb la UX design i UX experience, vàries metodologies CMR i el brand & Content màrqueting.
Introducció al copywriting
Es veuran els 5 nivells de consciència de Schwartz, els diferents tipus de pàgines web, elements visuals, etc. i tot allò relacionat amb la figura del media buyer o especialista en publicitat on-line.
La retenció. Eines i mètriques
S’estudiaran els KPI´s, como definir-los i utilitzar-los de forma estratègica. Es coneixeran els diferents tipus de mètriques i palanques per a fomentar la retenció de l’usuari.
Campanyes de màrqueting a les xarxes socials
Veurem vàries eines, com Facebook i Instagram Ads per tal de saber anunciar-nos en aquestes xarxes, i Google Ads, una eina que és fonamental per a qualsevol Media Manager. I també s’abordaran diferents Social Ads relacionades amb Twitter, LinkedIn i Youtube.
Requisits bàsics
Altres requisits tècnics mínims
OFICINA BARCELONA
Casa de l'Agricultura
C. Ulldecona, 21-33, 3a pl.
08038 Barcelona
Tel: 932 260 369 | fcac@fcac.coop
Hivern: dilluns a dijous de 8.30 a 17.30 h | divendres de 8.30 a 14 h
Estiu: dilluns a divendres de 8 a 15 h