Carregant web FCAC

Aula de formació - PARTICULARS

Comportament del consumidor

Preu: 505€
Durada: 150 hores (6 ECTS)
Idioma: Català, Castellà
On-line Màrqueting i vendes
Inscripcions obertes
  • Estratègia de màrqueting i comportament del consumidor.
  • Factors externs.
  • Factors interns del comportament del consumidor.
  • El procés de decisió del consumidor.
  • La decisió de compra i processos postcompra.
  • Compres per impuls i benestar en el consum.
  • Persones interessades en aprendre la tècnica de les preguntes per esbrinar les necessitats i motius dels clients, comprenent la importància de les motivacions, influències socials i percepcions com a factors que influeixen en la decisió de compra del client.
  • Plantejar els principals conceptes i teories referents al comportament del consumidor.
  • Establir les relacions entre les decisions de màrqueting i el comportament del consumidor.
  • Disposar d'una visió global de les principals variables que afecten al consumidor.
  • Analitzar de forma detallada el procés de decisió del consumidor en relació als estímuls de màrqueting.

Per al seguiment d'aquesta assignatura és necessari disposar d'un ordinador de sobretaula o portàtil amb connexió a internet (per banda ampla, ADSL o cable) i un monitor amb una resolució mínima de 1.024 x 768 píxels. Per a poder consultar alguns materials també pot ser necessari un lector de DVD.

És recomanable que la CPU (sigui d'un ordinador de sobretaula o d'un portàtil) tingui com a mínim 2 GB de memòria RAM i 2 GHz de velocitat de processador.

És necessari un sistema operatiu Windows XP (o superior), Mac OS o Linux*. També es necessita tenir instal·lat un dels navegadors següents: Internet Explorer 9.0 (o superior), Mozilla Firefox o Chrome.

*A causa de la gran varietat de distribucions que hi ha, no especifiquem totes les versions possibles.

Cursos relacionats

Màrqueting, imatge i comunicació a l'empresa
Preu: 310€ (220€ bonificables)
Durada: 35 hores
On-line Màrqueting i vendes
Inscripcions obertes
Animació i presentació del producte en el punt de venda
Preu: 530€ (445,50€ bonificables)
Durada: 60 hores
On-line Màrqueting i vendes
Inscripcions obertes
Publicitat digital
Preu: 415€ (346,50€ bonificables)
Durada: 60 hores
On-line Màrqueting i vendes
Inscripcions obertes
Màrqueting on-line
Preu: 390€ (316,80€ bonificables)
Durada: 48 hores
On-line Màrqueting i vendes
Inscripcions obertes
Fonaments e-marqueting
Preu: 260€ (165€ bonificables)
Durada: 30 hores
On-line Màrqueting i vendes
Inscripcions obertes
Direcció de màrqueting
Preu: 510€
Durada: 150 hores (6 ECTS)
On-line Màrqueting i vendes
Inscripcions obertes
Comerç electrònic i màrqueting on-line
Preu: 855€ (831,60€ bonificables)
Durada: 144 hores
On-line Màrqueting i vendes
Inscripcions obertes
Promoció de l'empresa a Internet i a les xarxes socials
Preu: 420€ (330€ bonificables)
Durada: 60 hores
On-line Màrqueting i vendes
Inscripcions obertes
Tècniques de fidelització de clients
Preu: 290€ (198€ bonificables)
Durada: 36 hores
On-line Màrqueting i vendes
Inscripcions obertes
El client. Tipus i motivacions de compra
Preu: 225€ (132€ bonificables)
Durada: 24 hores
On-line Màrqueting i vendes
Inscripcions obertes
Tècniques de relació amb el client
Preu: 495€ (404,25€ bonificables)
Durada: 70 hores
On-line Màrqueting i vendes
Inscripcions obertes
Som socis de
Amb el suport de
Dinamitzadors de l'Agenda Rural de Catalunya